Jag har fått nej på 24h05m så det har varit superstrikt.Jag hittade förut award där nästa flyg gick för 25h10m efter, tvärnej på den hos Tallinn.
Jag har fått nej på 24h05m så det har varit superstrikt.Jag hittade förut award där nästa flyg gick för 25h10m efter, tvärnej på den hos Tallinn.
Jag hittade förut award där nästa flyg gick för 25h10m efter, tvärnej på den hos Tallinn.
En fråga om detta är en giltig rutt. Vi kommer att vara i Hong Kong och reser hem med Asiana från Seoul. Vill gärna pröva Thai 380 och då blir rutten följande:
Hong Kong - Bangkok (Stopp i ca 10 timmar)
Bangkok - Seoul
Som en Open jaw, ja.En fråga om detta är en giltig rutt. Vi kommer att vara i Hong Kong och reser hem med Asiana från Seoul. Vill gärna pröva Thai 380 och då blir rutten följande:
Hong Kong - Bangkok (Stopp i ca 10 timmar)
Bangkok - Seoul
Som en Open jaw, ja.
Jag vet inte om det går att boka som en enkelvägsbonusresa inom Norra Asien dock.
Det här forumet är helt klart bäst på att hjälpa varandra!!
Sitter och knåpar på vår resa och dykt på en ny fråga. Kikar på awardresa där vi byter flyg i Mumbai. Kommer med ankommande LH (T2) och ut med Air India (T2). Har svårt att hitta, men klarar man en MCT 50 min för BOM?