Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Jag har en gång fått igenom stopp på 26 timmar i Seoul på väg mot Tokyo, men det var då första möjliga anslutning som det fanns tillgängliga platser på. Andra gånger har det varit tvärnej.

Man kan frågs sig om någon någonsin har lyckats att ha en avsiktlig stopover när man har bokat Star Alliance award med SAS EuroBonus poäng. (och utan att bli debiterad summan av flera bonusresor)

När jag säger avsiktlig stopover menar jag inte ett par timmar längre än 24 timmar, utan t ex 3-5 dagar.

En fråga om detta är en giltig rutt. Vi kommer att vara i Hong Kong och reser hem med Asiana från Seoul. Vill gärna pröva Thai 380 och då blir rutten följande:
Hong Kong - Bangkok (Stopp i ca 10 timmar)
Bangkok - Seoul

En fråga om detta är en giltig rutt. Vi kommer att vara i Hong Kong och reser hem med Asiana från Seoul. Vill gärna pröva Thai 380 och då blir rutten följande:
Hong Kong - Bangkok (Stopp i ca 10 timmar)
Bangkok - Seoul
Som en Open jaw, ja.
Jag vet inte om det går att boka som en enkelvägsbonusresa inom Norra Asien dock.

Det här forumet är helt klart bäst på att hjälpa varandra!!
Sitter och knåpar på vår resa och dykt på en ny fråga. Kikar på awardresa där vi byter flyg i Mumbai. Kommer med ankommande LH (T2) och ut med Air India (T2). Har svårt att hitta, men klarar man en MCT 50 min för BOM?

Det här forumet är helt klart bäst på att hjälpa varandra!!
Sitter och knåpar på vår resa och dykt på en ny fråga. Kikar på awardresa där vi byter flyg i Mumbai. Kommer med ankommande LH (T2) och ut med Air India (T2). Har svårt att hitta, men klarar man en MCT 50 min för BOM?

Kolla här:
Minimum Connecting Time
Air India flights at CSI Airport Terminal - T2
Domestic To Domestic 1 Hour
Domestic To International 1 Hour 30 Minutes
International To Domestic 2 Hours
International To International Online Air India Hub & Spoke flight Connecting Time Is 1 Hour.

Mumbai - Air India

Verkar tight med 50 min...

Toppen