Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

aruba1

Medlem
När jag pratade med Tallin för två veckor sedan var personalen väldigt tydliga med 24 timmars regeln. Det var förstås inget jag utmanade. Timmarna räknades på varje sträcka jag angav.
 

Impendill

Medlem
Då undrar jag varför har du inte längre stopover om det var så enkelt att få stopover när du bokar Star Alliance award med SAS EuroBonus poäng?
Eller varför inte flera stopover, om du tycker att det är så enkelt?

Om du läser så ser du att det inte gäller mig!

Var skrev jag att det var enkelt?
 
Last edited by a moderator:

Dr. Miles

Expert
Om du läser så ser du att det inte gäller mig!

Var skrev jag att det var enkelt?
Du skrev att det räckte med ett försök (ett samtal). För mig det låter som enkelt om man kan få stopover på Star Alliance award med SAS EuroBonus poäng med endast ett samtal.
Ett samtal krävdes, resten får du undersöka själv om du vill ha svar på dina frågor.
 
Last edited by a moderator:
Om du läser så ser du att det inte gäller mig!

Var skrev jag att det var enkelt?
Herregud, vilken attityd. Om du skriver att bara ett samtal krävdes, då kan man ju faktiskt dra, möjligtvis den felaktiga, slutsatsen att du hävdar att det är enkelt. Om man inte kan läsa är det svårt att dra någon som helst slutsats från vad du skriver...

Hur som haver, låt din fru ringa framöver, så ser vi fram emot dina reserapporter där du har stopovers över 24 timmar, eftersom det är så väldigt få (jag har nog aldrig sett det här tidigare) som får det så hade det varit intressant att få en reserapport om det.
 
Last edited by a moderator:

palmen

Moderator
SKÄRPNING!
Hur svårt ska det vara att behandla varandra med respekt och framförallt att diskutera sak och inte person.
Flertalet inlägg har antingen modererats eller tagits bort i denna tråd då det spårat ur totalt. Har vi missat något olämpligt får ni gärna anmäla just det inlägget och förklara det olämpliga (lätt att missa när man försöker ha kvar det som diskuterar kärnfrågan och ta bort det som bryter mot forumregler)

//Moderator
 

RickardG

Medlem
Jag är ändå lite intresserad över det där med stopover. Chansade ni vid samtalet med Tallinn och hoppades att agenten inte skulle notera att det var för lång tid? Eller kom frågan upp att det inte var tillåtet och ni lyckades övertyga om att få ett undantag? Jag har försökt, med ödmjukhet, flera gånger men fått totalt tvärstopp varje gång så det vore intressant om det verkar finnas möjligheter nu som inte fanns tidigare.
 
Toppen