Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Igår (11 mars 2019) avgick LH576 ifrån gate Z23 ( LH576 - Lufthansa LH 576 Flight Tracker ). Om vi antar att flyget fortsätta att avgå ifrån området runt Z23 så är det tyvärr ganska långt att gå från Air Canada-loungen (med reservation för att google maps vägbeskrivning kanske inte funkar optimalt inuti flygplatser): Google Maps

Inte bara det, det är passkontroll in i B och tillbaka blir det passkontroll samt säkerhetskontroll och sen en ny passkontroll in i Z.
Men senatorloungen i Z är mkt bra.

Inte bara det, det är passkontroll in i B och tillbaka blir det passkontroll samt säkerhetskontroll och sen en ny passkontroll in i Z.
Ja visst ja, nu väcker du minnen till livs. En gång när jag skulle flyga till Köpenhamn så ville jag så klart besöka Air Canada-loungen, men jag hade inte räknat med att hamna efter ett Turkish Airlines-plan i passkontrollen. Det blev lite svettigt och jag fick springa en del, men jag lyckades boarda mitt plan som näst siste man.

Igår (11 mars 2019) avgick LH576 ifrån gate Z23 ( LH576 - Lufthansa LH 576 Flight Tracker ). Om vi antar att flyget fortsätta att avgå ifrån området runt Z23 så är det tyvärr ganska långt att gå från Air Canada-loungen (med reservation för att google maps vägbeskrivning kanske inte funkar optimalt inuti flygplatser): Google Maps
Tack! Kikade också på det, och verkar lite för långt att gå. Noterade något om att behöva gå igenom security igen också. Då faller väl valet på Senator Lounge antar jag?

Jaha, så inte ens Senator Lounge är tillåtet på "endast" Business Class-biljett? Då blir ju valet inte så svårt trots allt...
Senator är ungefär motsvarigheten till eurobonus guld och senator-loungen motsvarigheten till sas gold lounge. Så utan status är det businessloungen.

Toppen