Har inget med sweetspots att göra - SAS vet redan om dessa fel som funnits i flera årVi kanske hålls tyst om dom få sweetspots som finns kvar, innan dom också försvinner...
Har inget med sweetspots att göra - SAS vet redan om dessa fel som funnits i flera årVi kanske hålls tyst om dom få sweetspots som finns kvar, innan dom också försvinner...
Jag ska inte slå på stora trumman men tror mig för ett tag sedan ha hittat ett litet "knep" för att hitta bonusplatser med vissa bolag på vissa sträckor. Det liknar "VIE-tricket" om man säger så även om det inte ger alls lika många valmöjligheter som LH-gruppen gjorde. Men, har någon provat boka på detta sätt för att därefter be SAS plocka bort 1-2 sträckor och endast behålla långa benet i bokningen? Alternativt om man till och med bett dem plocka bort 1-2 sträckor och därefter lägga på ett annat ben? Tacksam för info om hur det gått i sådana fall.
Nä avgift räknar jag med."Plocka bort" utan att betala ombokningsavgift?
Jag har försökt med AF men det var married segments och det släppte aldrig så jag tvingades åka omvägen. Men det kan ju se annorlunda ut på andra bolag och/eller rutter. Det är ju fortfarande 24h fri avbokning så det går ju att boka, ringa in och går det inte att ändra så kan man boka av.Jag ska inte slå på stora trumman men tror mig för ett tag sedan ha hittat ett litet "knep" för att hitta bonusplatser med vissa bolag på vissa sträckor. Det liknar "VIE-tricket" om man säger så även om det inte ger alls lika många valmöjligheter som LH-gruppen gjorde. Men, har någon provat boka på detta sätt för att därefter be SAS plocka bort 1-2 sträckor och endast behålla långa benet i bokningen? Alternativt om man till och med bett dem plocka bort 1-2 sträckor och därefter lägga på ett annat ben? Tacksam för info om hur det gått i sådana fall.
Upplevelsen med married segment hos rena SAS-resor skiljer sig för mig jämfört med vad SAS kunnat göra hos partners.Jag ska inte slå på stora trumman men tror mig för ett tag sedan ha hittat ett litet "knep" för att hitta bonusplatser med vissa bolag på vissa sträckor. Det liknar "VIE-tricket" om man säger så även om det inte ger alls lika många valmöjligheter som LH-gruppen gjorde. Men, har någon provat boka på detta sätt för att därefter be SAS plocka bort 1-2 sträckor och endast behålla långa benet i bokningen? Alternativt om man till och med bett dem plocka bort 1-2 sträckor och därefter lägga på ett annat ben? Tacksam för info om hur det gått i sådana fall.
Du kan inte slå ihop bokningar.Finns det någon möjlighet att få in en köpt resa och en bonusresa (2 pers. Ena bonus, andra revenue) med SAS på en och samma bokning eller blir det alltid två separata diton i dessa fall?
Du kan inte slå ihop bokningar.
SAS kan lägga till kommentar om att två bokningar hör ihop. Inte optimalt men alltid något iaf.Tnx! Misstänkte att det skulle vara så…