Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Jag lyckades när jag använde tarom sida.

Först gick det bra för bara mig, men inte pojken. Jag är silver, han bas. Först när han blev silver gick det att välja säte för han.

Har trillat ner till bas nu, då har min bokade sittplats försvunnit. Om jag vill välja den igen så vill KLM ha 1622 kr. Pojken min är fortfarande silver, så hans plats verkar dom inte rört. Visste inte att dom tar bort valda sittplatser ifall man ramlar ner i status nivå.

Precis, ”bara” sifforna i personnumret som har kastats om. Dag har lagts in som år, så det står att hon är född 23. Jag har dock betalat full-pris för henne. Hon står inte som infant någonstans där jag kan se men är tydligen inlagd som det i systemet..
En fråga här - kan man inte ändra namn på befintlig Sky Team partner, ev mot avgift?? Tänker om det skulle kunna vara en utväg att kringgå problemet.

• Gilla
Reactions: hco
En fråga här - kan man inte ändra namn på befintlig Sky Team partner, ev mot avgift?? Tänker om det skulle kunna vara en utväg att kringgå problemet.
Det kan man tycka, problemet här är att felet gjorde så hon blev infant istället för ”vuxen”. Fast jag har betalat fullt pris och vi ser ut att ha 2 säten. Det hela är märkligt och olyckligt.

Toppen