Davvelavve
Medlem
Ja de återbetalasborde väl finnas lite datapunkter numera. För er som bokat ex-LON i business, men lagt på feeder i economy, har ni fått en refund på APD?
Ja de återbetalasborde väl finnas lite datapunkter numera. För er som bokat ex-LON i business, men lagt på feeder i economy, har ni fått en refund på APD?
Nopes, allehanda amerikanske amex gav access men inte domestic first, såvida inte onward resa internationellt samma dag…Ja, det låter som något av en besvikelse faktiskt.. att inte ens sluta avtal för sin business/first produkt.. samt neka resenärer i sin egna högsta Domestic-resklass tillträde i den egna loungen.
Samtidigt som man släpper in kreditkorts-uppnådda statusar..
(Eller var Delta Sky Club helt enkelt stängd, men att du kommit in annars?)
Ja, två gånger. Gick automatiskt. En gång i höstas och sedan i maj.borde väl finnas lite datapunkter numera. För er som bokat ex-LON i business, men lagt på feeder i economy, har ni fått en refund på APD?
Det verkar som att SK IT har börjat få pli på Awardbokningen med Skyteam efter barnsjukdomarna. Jag får nu upp vid sökning flera bokningsalternativ som tar mig från GOT till Sydostasien med tre legs utan att behöva boka långt leg och sedan ringa in.
Det skall väl vara tillgång så länge man har internationell biljett med Sky samma dag eller har det ändrats? I julas kom ivf jag in i Denver (sen vidare från JFK). Var Business hela vägen.Ja, 72h spärr.
Just nu i på MiA och ska åka Miami-JFK med Delta ”first” domestic.
Har även guld med Skyteam, ingen lounge access… rätt B
Hur länge behövde ni vänta på återbetalning? Jag fick höra att det skulle ta upp till fem arbetsdagar – för sju arbetsdagar sedan.Ja, två gånger. Gick automatiskt. En gång i höstas och sedan i maj.
En gång när jag väntade på en återbetalning från SAS flera veckor visades det sig att de hade gjort återbetalningen till mitt bankkonto (de måste ha lagrat kontonumret, för jag uppgav det inte i samband med den aktuella resan), trots att resan var betald med American Express.Hur länge behövde ni vänta på återbetalning? Jag fick höra att det skulle ta upp till fem arbetsdagar – för sju arbetsdagar sedan.
Misstänkt att sånt kan hända så har hållit koll på alla konton, men inget änEn gång när jag väntade på en återbetalning från SAS flera veckor visades det sig att de hade gjort återbetalningen till mitt bankkonto (de måste ha lagrat kontonumret, för jag uppgav det inte i samband med den aktuella resan), trots att resan var betald med American Express.
Efter vår ombokning där vi slapp resa via CDG tog det drygt 1v innan bekräftelse kom om att penagrna var påväg tillbaka så ha is i magenMisstänkt att sånt kan hända så har hållit koll på alla konton, men inget än![]()