Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Ja, det låter som något av en besvikelse faktiskt.. att inte ens sluta avtal för sin business/first produkt.. samt neka resenärer i sin egna högsta Domestic-resklass tillträde i den egna loungen.
Samtidigt som man släpper in kreditkorts-uppnådda statusar..
(Eller var Delta Sky Club helt enkelt stängd, men att du kommit in annars?)
Nopes, allehanda amerikanske amex gav access men inte domestic first, såvida inte onward resa internationellt samma dag…
Nu slutade det med att dlyget blev avbokat så hotell vid miami flygplats och nytt försök idag, då fick vi access då vi flyger JFK-CPH ikväll… haha. Kul, samma kille som jobbade vid disken idag….

Det verkar som att SK IT har börjat få pli på Awardbokningen med Skyteam efter barnsjukdomarna. Jag får nu upp vid sökning flera bokningsalternativ som tar mig från GOT till Sydostasien med tre legs utan att behöva boka långt leg och sedan ringa in.

Får citera mig själv med att konstatera att om även SAS löst det ovanstående så återstår problemet med att man ändå måste ringa in om man vill applicera voucher på en bokning för >2 personer. :rolleyes:

Ja, 72h spärr.
Just nu i på MiA och ska åka Miami-JFK med Delta ”first” domestic.
Har även guld med Skyteam, ingen lounge access… rätt B
Det skall väl vara tillgång så länge man har internationell biljett med Sky samma dag eller har det ändrats? I julas kom ivf jag in i Denver (sen vidare från JFK). Var Business hela vägen.

Hur länge behövde ni vänta på återbetalning? Jag fick höra att det skulle ta upp till fem arbetsdagar – för sju arbetsdagar sedan.
En gång när jag väntade på en återbetalning från SAS flera veckor visades det sig att de hade gjort återbetalningen till mitt bankkonto (de måste ha lagrat kontonumret, för jag uppgav det inte i samband med den aktuella resan), trots att resan var betald med American Express.

En gång när jag väntade på en återbetalning från SAS flera veckor visades det sig att de hade gjort återbetalningen till mitt bankkonto (de måste ha lagrat kontonumret, för jag uppgav det inte i samband med den aktuella resan), trots att resan var betald med American Express.
Misstänkt att sånt kan hända så har hållit koll på alla konton, men inget än :(

Kan någon boka? Får felmeddelande i steg 3.
De är ju riktigt kassa via telefon. Lagt över 1h på en enkel bokning pga de inte kan sitt jobb.

Kan se resan online men får felmeddelande.
Testade även random andra rutter, samma sak.
image.jpg

Toppen