Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Hej,

Har gjort följande bokning:

ARN-AMS KLM Eco
AMS-LCY KLM Eco
LHR-CUN Virgin Business
///
JFK-LHR Virgin Business
LCY-AMS KLM Eco
AMS-ARN KLM Eco

På både SAS och KLM:s hemsidor finns bokningen i sin helhet och står som confirmed, men går jag in på Virgin syns inte ARN-AMS utan det står att utresan sker från AMS, i övrigt är allt korrekt. Jag kan gå in och välja säte på benen med Virgin men när jag valt får jag felmeddelande att sätet är upptaget trots tom seat map. Kan något ha blivit knas med bokningen?
Har samma situation med en resa som nedan.
CPH-AMS KLM C
AMS-LHR KLM C
LHR-MLE VS C

MLE-LHR VS C
LHR-CPH SAS C

På KLM och SAS web ser jag alla ben men på Virgin bara AMS till MLE och MLE-LHR-CPH alltså inte första benet.
Men på Awardplaner syns alla ben så det är lugnt.
Seatmap på Virgin är lurig och det ser ut som ledigt säte men är upptaget redan. Små skillnader på den gråa tonen på lediga och bokade säten
 
Toppen