TAROM funkade för mig!
Funkade perfekt, tack! Förutom att SAS vill fortfarande ta betalt för sista leget trots det är "business"
TAROM funkade för mig!
Jag försökte aldrig lägga till Jakarta det var så dåliga tider med en övernattning i Hong Kong och en till i Jakarta på min väg till Kuala Lumpur. Jag lade på hemresan från Seoul över telefon och råkade först ut för två riktigt dåliga agenter men på tredje försöket lyckades det.Förut skulle man ju inte kunna lägga till såna ”feeders” när zonerna ändras. Men de gick ju ut med att man skulle få göra mer leg-by-leg. Rapportera gärna tillbaka hur det gick![]()
Borde gå fint om du hamnar hos rätt person. Jag skulle provat ett par gånger.Kan man ringa in och ändra en SAS resa award resa (bokad med Mastercard rabatten) nu på helgen eller är det vardagar som gäller. Jag vet att det inte går med skyteam award.
Okej, London verkar verkligen vara dyrt. Jag fick det inte så väldigt specificerat eftersom jag ringde in och bokade. (Priset jag skrev inkluderar inte telefonavgift.)Fick betala 7.2k till MLE (GOT-CPH-CDG-MLE-LHR-AMS-GOT) och senast ca 7k till BGI (GOT-AMS-LHR-BGI-LHR-AMS-GOT). 2 pers+infant båda. Vissa resmål har dyrare skatter/avgifter.
Står ju utskrivet vad som är inkluderat när du söker hos SAS.