Kan det vara skatteskillnader på 30€ kanske?Nej, det är bara jag som är på bokningen.
Kan det vara skatteskillnader på 30€ kanske?Nej, det är bara jag som är på bokningen.
Ja det skulle faktiskt kunna vara det, dock på mitt kvitto som jag fick på mail när de debiterade mitt Amex så står det bara €15.Kan det vara skatteskillnader på 30€ kanske?
Vad jag minns så brukar inte skatteskillnaden skickas ut på detta sätt. Den kan du räkna ut genom att kolla biljetten/bekräftelsen vid biljettering.Ja det skulle faktiskt kunna vara det, dock på mitt kvitto som jag fick på mail när de debiterade mitt Amex så står det bara €15.
Det finns väl inte ännu. Ska lanseras under 2025 om jag minns rätt.Någon som bokat premium economy med partner award?
Från UK är det höga skatter om resan börjar där, stegrande med kabinklass.Visa bifogad bild 160794
rimlig skatt för 2 personer lhr - las? är APD på 3000 kr per person något LHR-unikt?
tack. det är tanken då de dyker upp arn-lhr men inte arn-lhr-las.Från UK är det höga skatter om resan börjar där, stegrande med kabinklass.
Om du lägger på feeder flighter i nästa läge bör skatterna justeras.
Du slipper APD när du lägger till feeder flights. Tas endast ut om du utgår från LHR (eller om du har mer än 24h connection, vilket dock inte är möjligt på EuroBonus bokningar). Givetvis tillkommer andra skatter men de är marginella i jämförelse.Visa bifogad bild 160794
rimlig skatt för 2 personer lhr - las? är APD på 3000 kr per person något LHR-unikt?