Det här var inte roligt. Har en 8 legs open jaw Star allianceresa till usa/karibien och tillbaka i oktober. Nu idag fick jag ombokning på två sista legsen från ist och hem. Föreslagen ändring är omöjlig då den avgår från istanbul före vi ankommer dit genom annat Star Alliance-bolag. Resan är för 4 personer och 6/8 flights är i business. Möjligheten lösa denna bokning via Skyteam är omöjlig (Punta Cana).
Blir uppmanad av LOT att gå in på deras hemsida och "manage booking". Vilket bara leder till felmedelanden. Antagligen då det är SAS bokningen ligger hos.
Får ringa LOT imorgon men vad är mina alternativ? Har SAS några som helst skyldigheter lösa detta? Har LOT skyldigheter?
Kunde inte detta skett före 1/9.........
(Som tur är har jag lagt allt avbokningsbart då jag befarade risken för detta. Tråkigt ändå).
Blir uppmanad av LOT att gå in på deras hemsida och "manage booking". Vilket bara leder till felmedelanden. Antagligen då det är SAS bokningen ligger hos.
Får ringa LOT imorgon men vad är mina alternativ? Har SAS några som helst skyldigheter lösa detta? Har LOT skyldigheter?
Kunde inte detta skett före 1/9.........
(Som tur är har jag lagt allt avbokningsbart då jag befarade risken för detta. Tråkigt ändå).