mha321
Medlem
Intressant. Min sparar inte...Samma här. Men det sparas ändå när man klickar sig ut.
Intressant. Min sparar inte...Samma här. Men det sparas ändå när man klickar sig ut.
Definitionsmässigt tror jag svaret är nej. Dina poäng får ju mer eller mindre ett fast värde i dollar och kan användas på alla rum för det värdet. Så de som är billiga på poäng är de som är villiga på cash. Alla sweet spots där man tidigare hade fast pris på poäng även när kostnaden i cash var enorm är borta, och det är hela poängen med ändringen.Finns det ens några poängbilliga hotell kvar? Har visst strax under 29k poäng, känns som att dessa bäst konverteras till lämpligt flygbolag?
Tack för svar! Nej, om jag ska åka till USA så blir det med största sannolikhet Las Vegas, och då hamnar jag inte på ett Radissonhotell.Definitionsmässigt tror jag svaret är nej. Dina poäng får ju mer eller mindre ett fast värde i dollar och kan användas på alla rum för det värdet. Så de som är billiga på poäng är de som är villiga på cash. Alla sweet spots där man tidigare hade fast pris på poäng även när kostnaden i cash var enorm är borta, och det är hela poängen med ändringen.
Ett annat alternativ är att chans app att konvertera dem till amerikanska Radisson, om du hinner använda dem där innan de eventuellt konverteras till Choice med dålig ratio.
Få maksimal uttelling for kjøpet! Få opptil 40 % flere bonuspoeng når du kjøper poeng fra 19. september til 2. oktober. Sett i gang og bli belønnet!
Nu har de tagit bort hur många poäng man tjänar, hur mycket matrabatt man får samt formerna för rumsuppgradering...Lägger upp skärmdumpar på de publicerade förmånerna just nu. Som referens för framtiden om/när ändringar sker längre fram.