Senaste nytt

Förändringar av Radisson Rewards på gång?

Dawes

Medlem
Prova igen, men med mindre poster. Jag flyttade över allt med totalt fyra transaktioner. Så värt det, avsluta programmet.

Lite kul att jag med nya Choice samarbetet kan flytta dessa en gång till och sedan bo på Nordic Choice med mina gamla Radissonpoäng ;)
Och till en ganska fördelaktig prislista måste jag säga, de billigaste blev dyrare men de dyrare blev billigare, nu vet jag vart jag ska stoppa Radissonpoängen! Tack för den :cool:
 
Prova igen, men med mindre poster. Jag flyttade över allt med totalt fyra transaktioner. Så värt det, avsluta programmet.

Lite kul att jag med nya Choice samarbetet kan flytta dessa en gång till och sedan bo på Nordic Choice med mina gamla Radissonpoäng ;)
Märkligt, fungerar fortfarande inte. Försökt med så lite som 10,000 poäng...
 

M.K

Medlem
@intressenten bara prova imorgon igen. Säkert något tillfälligt. Jag hade dock inte väntat för länge, tror inte denna möjlighet är bestående.

Jag skulle tro att flödet numera nästan uteslutande går en väg, och Kinas Radisson vill nog inte fortsätta sälja sina poäng till Radisson America.
 

Highbury

Medlem
Tror ni inte Choice kommer att sluka rest-Radisson på några års sikt? Choice är ju definitivt svagare än konkurrenterna i Europa och speciellt nu när Nordic Choice är på väg att bli egen koncern (Strawberry). Eller att Rest-Radisson styckas upp och säljs i olika delar?
 

Olle K

Medlem
Och till en ganska fördelaktig prislista måste jag säga, de billigaste blev dyrare men de dyrare blev billigare, nu vet jag vart jag ska stoppa Radissonpoängen! Tack för den :cool:
Överför man poängen från Choice till Nordic Choice? Eller bokar man poängnätterna direkt på Choice hemsida?
 

Dawes

Medlem
Överför man poängen från Choice till Nordic Choice? Eller bokar man poängnätterna direkt på Choice hemsida?
Jag gick in på choice sida och sökte efter bonusnatt i Stockholm. Överföring mellan choice och nordic choice tror jag inte är möjlig, jag hittar iaf inget.
 

M.K

Medlem
@011430121 Skönt bli klar och London har alltid varit ett bra val. Vilka program kör du med nu? Jag kör NC med LT-Plat, Hotels.com med enkla guld samt Hilton med Platguldet. Jag måste säga att det är skönt att slippa Radisson och hotellstatus jakten. Nu kör jag enbart på läge och erbjudanden. :) Blir dessutom mycket billigare har jag märkt!
 

011430121

Medlem
@011430121 Skönt bli klar och London har alltid varit ett bra val. Vilka program kör du med nu? Jag kör NC med LT-Plat, Hotels.com med enkla guld samt Hilton med Platguldet. Jag måste säga att det är skönt att slippa Radisson och hotellstatus jakten. Nu kör jag enbart på läge och erbjudanden. :) Blir dessutom mycket billigare har jag märkt!
Jag är HHD försöker att bo så mycket som möjligt hos dem, Skandinavien på Scandic där jag är Level 3 samt Guld på Nordic Choice kom även på att jag har ett BW kort som jag bodde två poängnätter på i Paris tömde nästan kontot där mesta av poängen intjänades för 15 år sedan
 
Toppen