I tidernas begynnelse var en bonusresa helt avgiftsfri.
Då kan vi enkelt konstatera att det var bättre förr
Och så hade jag också deras reseservice med en lokal kontaktperson som fixade allt. Det var tider det![]()
Och min första jobbflygbiljett kostade 1997 runt 4000 kr mellan Malmö och Stockholm, vilket den kostar idag också. Inga lågprisbolag och SAS var säkert mycket mer lönsamt. Business class gardin och trerätters på bricka när man flög till Oslo. Så visst var det bättre förr.
Gammeldansk å GT på fakiren till Köpenhamn
1) Om man behöver pengar snabbt så är ju enkät, utvärdering, bygga en lösning med avgifter eller försäkringslösning för något som ingen av er någonsinn har gjort så extremt långsamt och dyrt. Dessutom verkar SAS ha de sämsta analytikerna. Istället. Sluta köp sprit till guld loungen, sluta svara i telefon i Tallin etc.
Listan kan göras lång om man nu vill ha cash snabbt.
2) Ojdå. Enligt travelhacks finns det 793 säten i business och 1530 i plus till Nordamerika tom april nästa år, det tycker jag vi avrundar till "inga biljetter".
3) Eller så är det kanske renutav sant. I denna tråd har mången person kommit ut ur ombokningsgarderoben och jag tror det är rimligt att antal att bonusplatstilldelningen är en funktion av bonusläget, så en sen avbokning är nog en låg sannolikhet för att den kommer tillbaka i inventoryt. Men vad ve jag.
4) Eller sett till att det lilla fåtalet inte stjälper för den stora massan.
5) Well, som man känner sig själv känner man andra.
Jag vill inte vara sämre, så jag toppar med inte bara musik utan tillhörande utstyrsel och dans![]()
Talar vi då om Bulltofta-Kastrup?![]()
Och min första jobbflygbiljett kostade 1997 runt 4000 kr mellan Malmö och Stockholm, vilket den kostar idag också. Inga lågprisbolag och SAS var säkert mycket mer lönsamt. Business class gardin och trerätters på bricka när man flög till Oslo. Så visst var det bättre förr.
I star ingår att medlemsbolagen kan boka varandras award-seats. Det är således inte revenue biljetter som sas köper av andra bolag och säljer till dig för poäng. I det scenariot skulle ju SAS ha bättre availability på LH än LH själva (som lägger ut award).Rätta mig om jag har fel men jag tror inte att SAS köper awardplatser av Lufthansa. De köper förmodligen revenue-biljetter och säljer till dig som EB-award. Så att M&M övergår till dynamic pricing awards bör inte påverka alls.