Senaste nytt

Eurobonus Everyday lanserat

Absolut!

logga in på eurobonus.shopping så kommer du direkt till "min profil".

Visa bifogad bild 106012
Intressant, får aldrig upp den sidan, googlar alltid eurobonus everyday och går till sidan den vägen, då kommer man inte till denna sida.
Ändrar jag och går till eurobonus.shopping så hamnar jag där efter inloggning.
Kan ju konstatera att ett kort jag använde i helgen på en kopplad restaurang finns kopplat, men inte fått någon info om poäng på väg. Hade ingen aning om att de var med i detta samarbete heller, då hade jag tagit kvittot för säkerhets skull utifall att det blir diskussion.

Det verkar ju helt klart som att det fortfarande finns vissa barnsjukdomar här, och "mistake fares". En kollega visade mig smått förvånad förra veckan ett mail han fått där det stod att drygt 19000 poäng var på väg till honom och undrade vad det handlade om. Jag såg att det var från EB Everyday, men det kändes ju som en osannolikt hög summa poäng. Det visade sig att han hade ätit på en av de restauranger som är kopplade till detta (väljer att inte säga vilken - det är hursomhelst inte aktuellt längre) och hade fått 50 poäng per spenderad krona istället för 50 poäng per 100 spenderade kronor. Tyvärr justerades det där efter ett par dagar, så nu är det 190 poäng på väg till honom istället.

Sju dagar efter köp ramlade ett mail in med information om att 100p/100kr är på väg från köp på Moosehead bar i Malmö. Helt ok burgare men lite tråkigt utbud av öl.

I Malmö verkar det finnas bra utbud med 100/100 restauranger. Någon annan värd att prova vid nästa besök?

Sju dagar efter köp ramlade ett mail in med information om att 100p/100kr är på väg från köp på Moosehead bar i Malmö. Helt ok burgare men lite tråkigt utbud av öl.

I Malmö verkar det finnas bra utbud med 100/100 restauranger. Någon annan värd att prova vid nästa besök?

Det är ju positivt att det äntligen funkar där. Känns som det strulat med att dra kortet innan betalning i minst 1 år så alltid fått bli efterregistrering där. Tyvärr har det försvunnit några från Malmö nu då Victors, La Grappa och Jospers (verkar försvunnit väldigt nyligen) fanns med tidigare så för öl blir det alltid Moosehead eller Drumbar som ger 100/100. Drumbar har ju betydligt bättre utbud än Moosehead men tyvärr inte lika bra platser i solen på sommaren =) Sedan ger ju även Savoy Grill 100/100 där det finns betydligt bättre mat ifall man är ute efter den. Sankt Markus vinkällare och Kol & Cocktails med sina 50/100 är också bra val.

Undrens tid är inte förbi! 6 dagar efter att jag nfc-blippade mitt curve på royal gastropub Oslo s så fick jag idag mail om poäng. Första gången det funkat med nya systemet.

Som referens så var Royal ett av de ställen där det funkade när man drog vanliga kortet före förritiden också...

Också haft stora problem med automatisk poängintjäning. Blivit några efterregistreringar, men nu senaste veckan har det ramlat in en del från X antal veckor tillbaka. Vet inte om det beror på efterregistrering på vissa köp eller att det tar extremt mycket längre tid att få poängen med nya sytemet.

Hej
Vedr efterregistrering, kan man kun efter efterregistere 8 dage efter udløb af "pending period" dvs den periode hvor varen kan refunderes. Har I købt fysiske varer er det 21 dg + 8 dg = 29 dage. Årsagen til dette er, at man jo ikke skal kunne optjene point og så returnerer varen ....
Tjener point på en restaurant, kan man tidligst efter-registerere 3 dage + 8 dage = 11 hverdage efter købet. Det er ikke fordi vi tror at i kan "refundere" måltiddet, men nogle gang tager det 1-2-3 dage inden transaktionen kommer ind

Dette er årsagen til de blokerede datoer når man skal efterregistrere

Håppas det forklarer - Ha en trevlig dag
Peter

Toppen