Är det helt kört att få poäng ifall man missat att dra eurobonuskortet innan man gör kortbetalningen?
Tidigare köp har jag gjort med SAS Amex Elite och då funkade det utan att dra eurobonuskortet (kan tänka att det i kortet finns någon slags koppling till mitt EB-konto?). Denna gång var det med ett fristående MC och har inte än sett någon aktivitet på mitt konto.
Antingen drar du ditt EB-kort innan betalning eller så använder du något kort som du registrerat i portalen.
Dock kan du ju alltid göra en anmälan om inte inkomna poäng efter att du använt något av ovanstående alternativ.
Tänk på att du måste bifoga kvittot från butiken/restaurangen (det räcker alltså inte med kortkvittot). Vid denna efterregistrering kan Everyday omöjligt veta om du dragit ditt EB-kort innan du betalde.
I en perfekt värld hade efterregistrering inte vara nödvändig...
Intressant, men denna begränsning gör det hela väldigt osäkert: Kampagnen er gyldig for de første 200 medlemmer der gennemfører 10 transaktioner hos 10 partnereLäste på Insideflyer att det ska vara en stor kampanj med massa poäng att tjäna med eurobonus everyday i mars.
Har någon hört om det gäller även i Sverige? Inte sett infon hos SAS.
EuroBonus "March Madness" - optjen 20.000 ekstra point på shopping - InsideFlyer DK