Senaste nytt

Eurobonus Everyday lanserat

EBE

Ny medlem
Betalade på Synoptik med kopplat AMEX för två dagar sedan, nu syns poängen (50%) på Everyday-webben som "på väg". Trevligt när det fungerar! :)
 

Ellerström

Ny medlem
Betalade på Synoptik med kopplat AMEX för två dagar sedan, nu syns poängen (50%) på Everyday-webben som "på väg". Trevligt när det fungerar! :)
Jag gjorde exakt samma sak (betalade på Synoptik med mitt kopplade AMEX) för snart tre veckor sedan. Syns inga poäng alls. Funderar på att ta bort kopplingen och göra om den igen för att se om det fungerar bättre...
 
Det känns ju som detta är ungefär lika stabilt som när man drog sitt EB-medlemskort. Funkar ofta men det är ändå lite av ett lotteri. Det är synd att det ska vara så svårt att få ett bra system för det.
 

Ellerström

Ny medlem
Ja, det är verkligen synd att lösningen inte är helt 100 ännu. Givet att det fungerar som det ska så är det mycket smidigare och bättre att ha sina betalkort kopplat till EuroBonus, så jag hoppas att de får ordning på det! :)
 
Ja, det är verkligen synd att lösningen inte är helt 100 ännu. Givet att det fungerar som det ska så är det mycket smidigare och bättre att ha sina betalkort kopplat till EuroBonus, så jag hoppas att de får ordning på det! :)

Håller helt med. Med denna lösningen så ska ju inte heller de i affären behöva veta någonting om det. Det är ju rätt många gånger de aldrig förstått varför man ska dra kortet och att man behöver göra processen 2 gånger osv. Framförallt blir det ju även enklare för dem och snabbar upp, känns alltid som det tagit onödig tid när man första ska dra sitt kort och sedan göra om betalningen när man varit på ställen som haft en del kö.
 
Toppen