Senaste nytt

Eurobonus Everyday lanserat

Kan rapportera att mitt besök på Kalf & Hansen som betalades med Amex i förra veckan fortfarande inte registrerats. Får väl bli ett försök att efterregistrera. Ingen bra start för min del på detta nya system.

Phil´s Burger Götgatan funkar numera utmärkt med mitt kopplade kort. Poängen kommer in som de ska och ganska snabbt går det också.

Har dock inte fått poäng för mitt första besök, men det får jag leva med.
@lindblom Är du helt säker på att du använde ett kopplat kort? Vi är två personer i tråden som fått bekräftelse därifrån efter köp med Amex. Jag betalade vid bordet och fick ett specificerat kvitto direkt från den handhållna terminalen. Betalade du vid kassan eller bordet?

SM-burgaren är riktigt bra och med trevligare lokaler, bordsservice samt EB föredrar jag just nu dem framför BmB.

• Gilla
Reactions: M.K
Nu står Berns som "på väg". Efterreggade med kvitto, vet dock inte om det hade behövts eller inte.
Handlade på Rituals häromdagen och gjorde old school, drog mitt eurobonus-ickebetalkort i deras andra kortläsare, sen mitt amex i den vanliga och redan nu står poängen som på väg. Mitt äldre Rituals-inköp där jag bara drog Amex-betalkortet is nowhere to be seen...

Efterreggade mitt andra köp på Rituals tidigare i veckan. Fick mail igår om att det blivit reggat.

Idag fick mail om poäng påväg.
Dock stämde inte antalet, så loggade in. Då är det helt fel butik. Visserligen i rätt stad, men fel butik å fel poäng.

Väntar fortfarande på poäng från Phils på Fleminggatan från början av veckan, dock inget kvitto... (papperslösa samhället osv...)

Någon som råkat ut för "funkade nästan" I denna kontext? Jag käkade lite nudlar på Papa Ramen i dronningens by. Mitt EB-kopplade revolut användes för betalning. Fick hyfsat snabbt in 47 poäng för ett köp på ~300dkk. Står 100p/100dkk för detta ställe. :cool:

Nu plingade det till i inboxen att det är poäng på väg. Trodde att det var inköpet på Rituals innan jul som äntligen hade registrerats, men icke, det var ett köp 3 januari som ska ge hela 3 poäng! Blev lite konfunderad över vad det kunde vara, så fick logga in, och uppenbarligen fick jag poäng för Hellasbadet. Enligt everyday-sidan så ska det dock ge 50p/100SEK och jag betalade 70kr där, så tycker ju att jag borde ha fått lite mer än 3 poäng...

(Rituals-köpet var med Amex, Hellas med Mastercard)

Någon som råkat ut för "funkade nästan" I denna kontext? Jag käkade lite nudlar på Papa Ramen i dronningens by. Mitt EB-kopplade revolut användes för betalning. Fick hyfsat snabbt in 47 poäng för ett köp på ~300dkk. Står 100p/100dkk för detta ställe. :cool:

Ja, se min erfarenhet ovan från Hellasgården. Fick 3 poäng istället för 35 (eller är det 28 det borde ha varit om poängen räknas på summan utan moms?).

Toppen