Senaste nytt

Eurobonus Everyday lanserat

Det är onlineportalen.

SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng

Logga in och gå in på webhallen genom länken där. Handla sedan som vanligt och gå bort till butiken för betalning och hämtning. Jag betalar alltid i butiken då jag fått se på varorna samt för den lilla möjligheten till double dip. Vem vet vilka som plötsligt ansluts till Everyday?

Jag fick nu för första gången ett köp registrerat enbart genom att betala med mitt kopplade Amex! Det tog ca två dygn från betalning av notan till mailbekräftelse.

Visa bifogad bild 103152

Nu smakade plötsligt SM-burgaren extra bra. Rekommenderas varmt.

Nu vet jag var jag ska käka senare i veckan :D

Jag gillade också SM-burgaren. Men några poäng har jag inte sett av.

Mitt kopplade Amex har inte givit några poäng från Phil´s burger på Götgatan.

@lindblom Är du helt säker på att du använde ett kopplat kort? Vi är två personer i tråden som fått bekräftelse därifrån efter köp med Amex. Jag betalade vid bordet och fick ett specificerat kvitto direkt från den handhållna terminalen. Betalade du vid kassan eller bordet?

SM-burgaren är riktigt bra och med trevligare lokaler, bordsservice samt EB föredrar jag just nu dem framför BmB.

Kan också meddela att jag fick poäng från Phil's burger (drottninggatan), ca 4 dagar efter att ha varit där den 28e december, betalde med Amex

Däremot väntar jag fortfarande på Pharmarium/Stortorgskällaren som ska ge mig en hel del poäng, betalade för hela sällskapet, också med Amex och också den 28e december... Typiskt, hade gärna tagit det motsatta med Pharmarium som hade funkat fint istället för Phil's... :D

Kan också meddela att jag fick poäng från Phil's burger (drottninggatan), ca 4 dagar efter att ha varit där den 28e december, betalde med Amex

Däremot väntar jag fortfarande på Pharmarium/Stortorgskällaren som ska ge mig en hel del poäng, betalade för hela sällskapet, också med Amex och också den 28e december... Typiskt, hade gärna tagit det motsatta med Pharmarium som hade funkat fint istället för Phil's... :D

Jag har flyttat alla jobbmiddagar/jobbdrinkar till Pharmarium/Stortorgskällaren av förklarliga skäl. Rullar in stabilt med poäng därigenom nuförtiden :)

Har dock inte varit där sedan nya "Everyday" kom - men innan dess har det fungerat utmärkt med poängen.

Nu plingade det till i inboxen att det är poäng på väg. Trodde att det var inköpet på Rituals innan jul som äntligen hade registrerats, men icke, det var ett köp 3 januari som ska ge hela 3 poäng! Blev lite konfunderad över vad det kunde vara, så fick logga in, och uppenbarligen fick jag poäng för Hellasbadet. Enligt everyday-sidan så ska det dock ge 50p/100SEK och jag betalade 70kr där, så tycker ju att jag borde ha fått lite mer än 3 poäng...

(Rituals-köpet var med Amex, Hellas med Mastercard)

Enormt frustrerande med den kassa kvaliteten på dessa tjänster. Sitter med ett tjugotal transaktioner som trots en massa swipande och kopplade kort inte registeras. När jag nu försöker efterregistrera så får jag ett felmeddelande. Har provat med olika enheter och webbläsare. Någon med samma problem? Tips på lösning?
Everyday = no day :mad:

Ja i slutänden blev det en klar försämring för mig såtillvida att de numera verkar totalt ignorera mina försök till efterregistrering. Försökt flera gånger men får inget svar alls, varken ja, nej eller kanske.

Det gamla systemet var visserligen lite krångligare, men hade högre träffsäkerhet och framförallt fungerade efterregistrering när man väl gjorde det.

De verkar ha gått lite väl långt in i startup mentaliteten att det är viktigast med time to market och buggar löser man på vägen. Det förutsätter nämligen att man faktiskt löser dem.

(jfr tex curve cashback där majoriteten av mina transaktioner som ska ge cashback inte fungerar - men däremot är supporten riktigt snabba att fixa till det när man påpekar det)

Toppen