Senaste nytt

Eurobonus + Elgiganten = Sant

ryds

Medlem
Skrev precis med Elgiganten ! Jag är på jakt efter en ny TV. Så dåligt !!!
Fick detta till svar :
dessvärre verkar det som om det har stått fel direkt via vår hemsida då erbjudandet gällde sista veckan förra veckan. Vi har tagit detta vidare och jag får verkligen beklaga om det varit felaktig information!
Vi reserverar oss för tryckfel direkt i våra köpvillkor och detta är dessvärre ingenting som vi kompenserar för men vi har som sagt tagit detta vidare
 
Last edited:
Skrev precis med Elgiganten ! Jag är på jakt efter en ny TV. Så dåligt !!!
Fick detta till svar :
dessvärre verkar det som om det har stått fel direkt via vår hemsida då erbjudandet gällde sista veckan förra veckan. Vi har tagit detta vidare och jag får verkligen beklaga om det varit felaktig information!
Vi reserverar oss för tryckfel direkt i våra köpvillkor och detta är dessvärre ingenting som vi kompenserar för men vi har som sagt tagit detta vidare
Har fått samma. Det roligaste är ju att sidan finns kvar där det står den 16:e april. Var den kanske för effektiv och de var tvungna att avbryta i förtid?

Det är dessutom inte sant att den avslutades en vecka tidigare. Jag försökte beställa igår, och då fungerade det inte heller. Den kampanjen hade ersatts (på hemsidan) med deras påskrea. Så på dom igen!
 

MiniGordini

Ny medlem
Riktigt riktigt dåligt, då drar vi till Media Markt för att hämta hem den där nya TV'n i detta nu. Skulle inte spela någon roll om Elgiganten vore billigare, jag blev rätt bitter faktiskt. ;)
Trodde jag hade nästan en vecka till på mig.
 

ESSA

Medlem
Det fina vädret gjorde att jag struntade i EB-poäng (hemska tanke) och var på picnic istället. Var du iväg till butiken? Fanns erbjudandet där fortfarande?

Nej var aldrig iväg. Skjutit på det tills jag kommer hem från påskrundan i Skåne. Blir nog att återlämna maskinen. Jag har heller inte hittat nåt kaffe jag gillar.
Eftersom det tydligen är Nespresso själva som tar hand om reklamationer kommer jag ringa innan jag släpar dit maskinen.
 

Mr Planning

Medlem
Riktigt riktigt dåligt, då drar vi till Media Markt för att hämta hem den där nya TV'n i detta nu. Skulle inte spela någon roll om Elgiganten vore billigare, jag blev rätt bitter faktiskt. ;)
Trodde jag hade nästan en vecka till på mig.

Köp den på Webhallen istället, dom håller en betydligt bättre klass än Mediamarkt som kommer försvinna från Sverige snart.
Vilket skapar problem om du får problem...

Dessutom så är ju Webhallen en av butikerna som du får extra Eurobonus poäng hos.
 

ZZZebra

Medlem
Direkt taget längst ner från Elgigantens sida nu ikväll: (Perfekt till resan - tjäna SAS EuroBonus Extrapoäng hos Elgiganten - Elgiganten

P.g.a. tryckfel stod det tidigare på denna sida att slutdatum för kampanjen var 16 april. Det korrekta datumet är 6 april, då vår påskrea startade den 7 april. Om det var någon produkt från förra veckans SAS-kampanj som du ville ha men inte hann att köpa, så kan vår kundtjänst hjälpa dig. De når du på tel nr 0771 - 115 115.

Så det var tryckfelsnisse som varit framme. Och som alltid i sådana blad så reserverar de sig för tryckfel så att det är svårt att kräva något. Dock öppnar ju skrivningen för att de kanske ger poäng ändå. Men har inte provat, om någon gör det så rapportera gärna här.
 

palmen

Moderator
Direkt taget längst ner från Elgigantens sida nu ikväll: (Perfekt till resan - tjäna SAS EuroBonus Extrapoäng hos Elgiganten - Elgiganten

P.g.a. tryckfel stod det tidigare på denna sida att slutdatum för kampanjen var 16 april. Det korrekta datumet är 6 april, då vår påskrea startade den 7 april. Om det var någon produkt från förra veckans SAS-kampanj som du ville ha men inte hann att köpa, så kan vår kundtjänst hjälpa dig. De når du på tel nr 0771 - 115 115.

Så det var tryckfelsnisse som varit framme. Och som alltid i sådana blad så reserverar de sig för tryckfel så att det är svårt att kräva något. Dock öppnar ju skrivningen för att de kanske ger poäng ändå. Men har inte provat, om någon gör det så rapportera gärna här.
Tror jag så mycket jag vill på. Läste sas ombord magasin idag och där var det 2 sidor med info om att det var den 16e som gäller. Låter som efterkonstruktion.
 

ZZZebra

Medlem
Tror jag så mycket jag vill på. Läste sas ombord magasin idag och där var det 2 sidor med info om att det var den 16e som gäller. Låter som efterkonstruktion.

OM de ger poäng när man ringer deras kundtjänst så tycker jag det hedrar dem. Och tycker framförallt att det är mer intressant att veta än huruvida det är en felskrivning eller inte. Vem är först att genomföra ett köp och få poäng?
 
Toppen