Senaste nytt

Eurobonus + Elgiganten = Sant

crown

Medlem
Är ju bara skit produkter nu. Jag som skulle köpt ny 65" Samsung tv i helgen och hade räknat med 30.000 poäng... Blir webhallen via eurobonus portalen istället.
Håll koll på ditt köp dock, samtliga köp sedan förra hösten och nu senast för en månad sedan har inte registrerats på eurobonusportalen för mig när jag handlat på Webhallen. För andra butiker har det fungerat dock.
 

seat56f

Medlem
Det finns ett claimformulär på portalen du kan använda för uteblivna poäng. Det kan ta ett bra tag att få svar (månader, inte veckor), men det brukar trilla in då. Spara (kopia på) kvittot, det vill de ha där.
 

crown

Medlem
Tackar, letade i förtvivlan igår utan att hitta Webbhallen.

Var dessutom tvungen att gå omvägar för att ens komma in på poängportalen (klassiska 404)

@crown

Vem vänder man sig till då?
Jag har skickat in claim för kanske 2 veckor sedan via missing point-sidan. Har inte hört något än dock, så får väl se hur det blir. Tydligen måste man även skicka in claim inom en viss tid, 4 månader tror jag det var så tyvärr missade jag ett köp med några dagar.
 

DOEL

Medlem
Jag hade nyligen besvär med att få poäng på ett köp jag gjort, kunde inte göra claim heller då modulen låg nere för min del. Hörde av mig via supportchatten på plusdeal.dk (mycket otrevlig person som hjälpte mig) och lyckades få en mailadress och ett löfte om att de skulle svara snarast. Skickade ett mail och inom 30 minuter hade alla saknade poäng dykt upp på kontot.
 

Kimmen00

Medlem
Köpte ny tvättmaskin och torktumlare från dem, skulle ge 10000 p per styck. Jag screenshottade allt i sedvanlig ordning.

När jag loggar in på elgiganten ser jag att det står "du har 10000 p till ditt konto".
Jag kontaktar elgiganten som säger att det inte var 10000 per produkt utan 10000 totalt.
Helt bogus. Tog screenshots på det samt det framgick ju tydligt att det var X antal poäng per produkt inte per köp.
Too be continued..
 
Köpte ny tvättmaskin och torktumlare från dem, skulle ge 10000 p per styck. Jag screenshottade allt i sedvanlig ordning.

När jag loggar in på elgiganten ser jag att det står "du har 10000 p till ditt konto".
Jag kontaktar elgiganten som säger att det inte var 10000 per produkt utan 10000 totalt.
Helt bogus. Tog screenshots på det samt det framgick ju tydligt att det var X antal poäng per produkt inte per köp.
Too be continued..
De kan väl hävda att det också var ett tryckfel? Även om det stod 10.000 per produkt så var det kanske bara 5.000 poäng. Det är lite så Elgiganten jobbar, lurar och ljuger.
 
Toppen