Senaste nytt

Eurobonus + Elgiganten = Sant

Nikje

Medlem
I kampanjmail för en halvtimma sedan:

upload_2017-4-12_8-30-1.png
 

ESSA

Medlem
Ser på elgigantens sida att de har kampanj på Nespressomaskiner nu.
Upp till 1000kr rabatt.

Nespresso kampanj - Elgiganten

På den maskin jag köpte är det nu 600kr rabatt.
Enligt deras lägsta prisgaranti får man mellanskillnaden tillbaka. Fast det är om man hittar varan billigare nån annanstans...

Vad tror ni?
Kan vi som köpt nespressomaskiner få dessa 600:- tillbaka?

Hostade också till över att det stod 1000 EB-poäng men läste bakåt i tråden och konstaterade att det står "antal 7"
 

ldmnt

Medlem
Är det verkligen, och går det verkligen att skylla på "tryckfel" när man skrivit det på 10+ olika ställen? Känns ganska långt ifrån "tryckfel" i min mening
 
Tittar man nu på deras egen hemsida så står det fortfarande 16 april, och det verkar fortfarande finnas produkter att köpa som ger poäng. Det är dock mycket mycket färre produkter (och tyvärr har diskmaskinerna försvunnit).

Perfekt till resan - tjäna SAS EuroBonus Extrapoäng hos Elgiganten - Elgiganten
Jag gissar att de har fått en hel del upprörda kunder och så har de lagt tillbaka kampanjen med produkter de har i något restlager.

Kundtjänst har ju med en dåres envishet hävdat att kampanjen slutade 6e. Trots att allt material säger den 16e, sas skickade ju ut bara för några dagar sedan att det var till den 16e. Handlägger ARN också falsk marknadsföring eller var vänder man sig då?
 

MrDollar

Medlem
Är ju bara skit produkter nu. Jag som skulle köpt ny 65" Samsung tv i helgen och hade räknat med 30.000 poäng... Blir webhallen via eurobonus portalen istället.
 
Toppen