Senaste nytt

Eurobonus + Elgiganten = Sant

AtleFlyg

Medlem
Har denna avslutats i förtid? Jag har haft ögonen på en ny diskmaskin men inte hunnit köpa ännu. Står att kampanjen skall vara till nästa söndag (16/4), men efter att Elgiganten lanserade sin påskrea så hittar jag ingenting som ger bonuspoäng längre.

Var på Elis i Barkarby igår och då var det skyltar med lite varor med poäng vid köp
 
Var på Elis i Barkarby igår och då var det skyltar med lite varor med poäng vid köp
ok, tack, får väl ta och åka till butik och se om det finns där. För tidigare fanns det en hel del diskmaskiner som gav EB-poäng på hemsidan, men nu inte någon. Går jag vidare med den jag kollat in som tidigare gav poäng kan jag inte heller skriva in EB-nummer någonstans.
 

ESSA

Medlem
Jag får också ta en sväng in i butiken i Barkarby idag.
Behöver nytt strykjärn och hoppas de har nåt erbjudande.

Köpte mig en Nespressobryggare som jag testat 6 koppar ifrån.
Det droppar bra länge efter avslutad kopp så kanske packar ner den och byter.
Någon annan som köpte Nespresso cilitz?
 

AtleFlyg

Medlem
Jag får också ta en sväng in i butiken i Barkarby idag.
Behöver nytt strykjärn och hoppas de har nåt erbjudande.

Köpte mig en Nespressobryggare som jag testat 6 koppar ifrån.
Det droppar bra länge efter avslutad kopp så kanske packar ner den och byter.
Någon annan som köpte Nespresso cilitz?

Köpte en Citiz och Milk och den funkar bra.
Tänk på att Elgiganten inte sköter Nespresso reklamationer utan det gör dem själva via deras tekniska support. Men de gör det riktigt bra. Ringde en gång och klagade på trasig maskin och dagen efter hade jag en helt ny att hämta på posten.

På Elgiganten sa de bara att i deras instruktioner ska de hänvisa direkt till Nespresso.

Säkert skillnad dock om det är en retur inom 30 dgr.
 
Jag får också ta en sväng in i butiken i Barkarby idag.
Behöver nytt strykjärn och hoppas de har nåt erbjudande.

Köpte mig en Nespressobryggare som jag testat 6 koppar ifrån.
Det droppar bra länge efter avslutad kopp så kanske packar ner den och byter.
Någon annan som köpte Nespresso cilitz?
Det fina vädret gjorde att jag struntade i EB-poäng (hemska tanke) och var på picnic istället. Var du iväg till butiken? Fanns erbjudandet där fortfarande?
 

alc

Medlem
Är erbjudandet på webben redan borta? Jag hittar inte varorna längre där det stod hur många poäng man tjänade :(
 
Är erbjudandet på webben redan borta? Jag hittar inte varorna längre där det stod hur många poäng man tjänade :(
Som jag skrev i denna tråd några inlägg innan dit så hände det när de sjösatte sin egna rea. Jag har chattat med kundtjänst men de hävdade först att det visst fanns. Det slutade dock att de skall undersöka och återkomma.
 
Toppen