Senaste nytt

Eurobonus + Elgiganten = Sant

TheDude

Medlem
och inkasserat minst 100k bonuspoäng som jag ändå värderar till närmre 30k kronor i kombination med 2-4-1 vouchern.
Vägrar att ta av mig mina B&O lurar. 3 899sek - 3 000sek (10 000 EBP) - 230 sek (780 EBP köp med AMEX) => 650 kr för ett par top of the line lurar :)
Ljudet är magiskt och dom är verkligen snygga, klart jämförbara med Sennheiser momentum 2 (on ear), med all respekt, men Sony o Bose lurarna är inte speciellt snygga (läs hantverk) för det priset.
 
Last edited:

Meazza

Medlem
Synd att det där inte kom för 1 år sedan då jag köpte helt nytt kök. Hade nog valt via elgiganten i så fall och inkasserat minst 100k bonuspoäng som jag ändå värderar till närmre 30k kronor i kombination med 2-4-1 vouchern.
Det kliar lite i fingrarna trots att jag själv också gjorde köket för några år sen... :D
 

lillemannen

Medlem
Även i Sverige kan vi köpa en "billig" dator och få 200.000 poäng
Dator.jpg
 
Kan man ta en produkt och skriva på företaget där man jobbar men själv få eurobonuspoängen? Företaget kräver bara att deras namn står med på kvittot.
 

aldrighemma

Medlem
Kan man ta en produkt och skriva på företaget där man jobbar men själv få eurobonuspoängen? Företaget kräver bara att deras namn står med på kvittot.
Borde inte vara något problem, det gör jag jämt med eurobonus shoppen.
Men om du är osäker så kan du ju bara ta ett kassakvitto, där står ju inget namn och skatteverket godkänner dessa då du redovisar som privat utlägg, det viktiga är att det då inte står ditt namn, det bör vara helt utan namn.
 
Toppen