Senaste nytt

Eurobonus + Elgiganten = Sant

Canadien

Medlem
Köpte ny tvättmaskin och torktumlare från dem, skulle ge 10000 p per styck. Jag screenshottade allt i sedvanlig ordning.

När jag loggar in på elgiganten ser jag att det står "du har 10000 p till ditt konto".
Jag kontaktar elgiganten som säger att det inte var 10000 per produkt utan 10000 totalt.
Helt bogus. Tog screenshots på det samt det framgick ju tydligt att det var X antal poäng per produkt inte per köp.
Too be continued..

Har du inte fått kvitto per e-post där det står specat hur många poäng du ska få?
T ex;

EUROMDA SAS EUROBONUS 1000 POINTS 0,00 10

Ovan betyder 10 st á 1,000p
 

Kimmen00

Medlem
Har du inte fått kvitto per e-post där det står specat hur många poäng du ska få?
T ex;

EUROMDA SAS EUROBONUS 1000 POINTS 0,00 10

Ovan betyder 10 st á 1,000p

Det märkliga är att även på kvittot jag fick från Elgiganten står det faktiskt 10000 (hade inte kollat förrän nu).
Dock står det ej specat hur mkt poäng vardera maskin gav på kvittot, endast: "Du har 10000 poäng på detta medlemsnummer xxxx"

Medan det tydligt stod att det var 10000 per maskin och båda maskinerna var med i deras utvalda sortiment (det har jag dessutom screenshot på).
 
  • Gilla
Reactions: Gus

KalleSus

Medlem
Nu har det gått 34 dagar sedan jag köpte abonnemanget på Office-paketet -och minsann: just idag har det satts in 5000 nya poäng på mitt konto.
C:a 34 dagar var ju vad Elgiganten hävdade i sin annons att det skulle ta innan poäng överfördes - och här tycks det i alla fall inte röra sig om något feltryck!
Smidigt!
 

iRobert

Medlem
Har fått in 20k poäng för tvättmaskinen jag köpte. Tog cirkus 35-40 dagar från köp (online) till poängen fanns på kontot. Kalas!
 
  • Gilla
Reactions: Gus

AntonL

Medlem
Köpte ett par Beo Play H9 på denna kampanjen den 14 April. Igår uppringd av en person från elgiganten som sa att dom hade problem med att registrera mitt eurobonusnummer (att det hade försvunnit på något sätt) och bad mig uppge det. Jag frågade då när poängen skulle komma och det skulle komma relativt omgående trodde han.
Någon mer än jag som har fått ett liknande samtal?
 
Köpte ett par Beo Play H9 på denna kampanjen den 14 April. Igår uppringd av en person från elgiganten som sa att dom hade problem med att registrera mitt eurobonusnummer (att det hade försvunnit på något sätt) och bad mig uppge det. Jag frågade då när poängen skulle komma och det skulle komma relativt omgående trodde han.
Någon mer än jag som har fått ett liknande samtal?
Hade en missat samtal från dom samt ett sms som förklarade det samma du skrev ovan. Ringde upp och fick uppge numret igen jag också.
 
Toppen