Senaste nytt

Erfarenheter som nybörjare med Senator

Kanske MUC-BKK i first då. :DVill minnas att de flyger med A380.
Haha ja det är A380, vill LH erbjuda gratis upgrade till first så tackar jag inte nej men chansen till det bedömer jag vara i det närmaste obefintlig.
nej, flög dem förra veckan. Endast biz samt gamla stolen....
Alla Lufthansa A380 har väl first längst fram på övervåningen om jag inte missat något. Eller du kanske inte flög A380?
Vi är bortskämda här med hur bra SAS appen är i jämförelse med så gott som alla andra flygbolags.
Ja, appen har SAS verkligen lyckats bra med i jämförelse med många andra bolag. :)

Haha ja det är A380, vill LH erbjuda gratis upgrade till first så tackar jag inte nej men chansen till det bedömer jag vara i det närmaste obefintlig.

Alla Lufthansa A380 har väl first längst fram på övervåningen om jag inte missat något. Eller du kanske inte flög A380?

Ja, appen har SAS verkligen lyckats bra med i jämförelse med många andra bolag. :)

Det flyger inte A380 på den linjen utan A350...

Då har vi flugit våra 6 ben som nya sentor i Miles&More. Turen gick Got till Verona med dessa flygen. Got-Fra, Fra-Muc, Muc-Vrn och samma hem igen. Lufthansa 4 ben och Air Dolomiti 2 ben.
Ingen uppgradering på någon av sträckorna och ingen recognition alls tills 20min innan landning i Göteborg då kom en flygvärdinna fram till mig med en pralin och hälsade på mig med namn :). Seat block på Fra-Muc men planet var bara halvfullt. Samma på Muc-Fra men då flyttade dom en kille som hade riktigt tight conection i Frankfurt till vårt lediga säte. Boarding på samtliga flyg funkade okej med alla olika grupper utom från Verona och sista till Göteborg där det var bussgate. I det stora hela inget att lyfta på ögonbrynen för men skönt med Senator lounger att hänga i mellan flygen. Vi åkte ECO Light så vi hade inga större förväntningar på något. Men Lufthansa är Lufthansa och det flöt på bra hela vägen både dit och hem. Ingen direkt skillnad mot att flyga SAS.

Får dra mitt strå till stacken efter de första 4 benen. CPH - MUC - MAN - FRA - CPH, samtliga sträckor med Lufthansa: ingen uppgradering och ingen recognition. Möjligen seat block på två av flygen men svårt att säga eftersom de var halvfulla.

Korta sträckor i Economy är ju vad det är liksom.

Toppen