Nej, ska åka ARN-MUC i eco och vidare MUC-BKK i business.Det är inte så väl att du ska vidare och har fått upgrade till first?
Nej, ska åka ARN-MUC i eco och vidare MUC-BKK i business.Det är inte så väl att du ska vidare och har fått upgrade till first?
Kanske MUC-BKK i first då.Nej, ska åka ARN-MUC i eco och vidare MUC-BKK i business.
nej, flög dem förra veckan. Endast biz samt gamla stolen....Kanske MUC-BKK i first då.Vill minnas att de flyger med A380.
Vi är bortskämda här med hur bra SAS appen är i jämförelse med så gott som alla andra flygbolags.Visar LH-appen alltid förmåner för HON/First class? Se bild nedan från en resa via MUC, flyger inte first och är inte HON utan åker Business och är SEN. Inte många rätt alltså.![]()
Haha ja det är A380, vill LH erbjuda gratis upgrade till first så tackar jag inte nej men chansen till det bedömer jag vara i det närmaste obefintlig.Kanske MUC-BKK i first då.Vill minnas att de flyger med A380.
Alla Lufthansa A380 har väl first längst fram på övervåningen om jag inte missat något. Eller du kanske inte flög A380?nej, flög dem förra veckan. Endast biz samt gamla stolen....
Ja, appen har SAS verkligen lyckats bra med i jämförelse med många andra bolag.Vi är bortskämda här med hur bra SAS appen är i jämförelse med så gott som alla andra flygbolags.
Haha ja det är A380, vill LH erbjuda gratis upgrade till first så tackar jag inte nej men chansen till det bedömer jag vara i det närmaste obefintlig.
Alla Lufthansa A380 har väl first längst fram på övervåningen om jag inte missat något. Eller du kanske inte flög A380?
Ja, appen har SAS verkligen lyckats bra med i jämförelse med många andra bolag.![]()
Aha, det är A380 när jag ska flyga (december).Det flyger inte A380 på den linjen utan A350...
Aha, det är A380 när jag ska flyga.