Testade ringa nu då United & Awardfares visar tillgänglighet på 3st i First imorgon FRA - MEX.
Agenten kunde inte se dem.
Tidigare under pandemin har det krävts 5 eller om det är 6 platser via United för att eurobonus ska ha haft 1 plats.Testade ringa nu då United & Awardfares visar tillgänglighet på 3st i First imorgon FRA - MEX.
Agenten kunde inte se dem.
Prova igen nu kanske, för M&Ms egna medlemmar finns 4 award-platser i F att boka på FRA-MEX imorgon
Finns absolut möjlighet att lufthansa erbjuder någon monetär kompensation. Men varför bytte du inte stol på en gång om detta var ett problem då det onekligen fanns lediga fungerande stolar?Jag och tjejen sitter nu i first påväg till JFK. Min stol har under flygningen behövts startas om i princip varje gång jag flyttade stolen. Femte gången, cirka 1,5 timmar innan vi landar så väljer jag själv att byta stol för jag är så trött på den.
Jag gjorde precis ett klagomål och dom sa att dom skulle kontakta mig efter flighten.
Kan man bli kompenserad för detta ? Jag har betalat i eurobonus poäng.
Finns absolut möjlighet att lufthansa erbjuder någon monetär kompensation. Men varför bytte du inte stol på en gång om detta var ett problem då det onekligen fanns lediga fungerande stolar?
Såklart dåligt att sätet är trasigt, alternativet hade ju dock varit att Lufthansa blockade det sätet och på så sätt tvingat dig välja ett annat säte i First vid checkin om de vetat om att stolen var trasig eller inte hade tid att lagas. Man är ju aldrig garanterad ett specifikt säte ombord heller.Jag valde den stolen så jag kunde sitta med min sambo. I första klass förväntar man sig att stolen ska funka, det är inte
samma sak som när man sitter i ekonomi där man inte väljer säte. Kändes tråkigt att byta plats , speciellt när man hade first biljetter samt första gången med sambon.