Andreas Eriksson
Medlem
och vid start och landning sitter en vänlig flygvärdinna och ler mitt emot dig...
Värsta jag vet när man vill filma/fota vid start.
Har mött på en del buttra "tanter" genom åren.
och vid start och landning sitter en vänlig flygvärdinna och ler mitt emot dig...
Värsta jag vet när man vill filma/fota vid start.
Har mött på en del buttra "tanter" genom åren.
Du menar när du vill bryta mot reglerna som säger att man inte får använda elektronik under start och landning?![]()
Haha. Jag tänkte dock försöka ta ett par bilder och jag tycker det är lite pinsamt och jobbigt när det är annat folk som stirrar. Tänker även fråga om jumpseat vid landning men chansen där är väl cirka 0.5% som det ser ut idag.
Jag trodde jag skulle bli avkastad när de missförstod att jag ville titta i cockpit EFTER landning. Jag tror du kan glömma att få sitta i jumpseat.
Det är upp till kaptenen själv att bestämma om han/hon vill bjuda in någon i cockpit, m.a.o inget som direkt styrs av lagar.
Givetvis, men LH har som policy att inte ha in passagerare i cockpit och det är nog ungefär som om det vore lag för en LH-kapten...
83 C har ju mest plats??? Och dessutom är det närmast till champagneflaskan, och vid start och landning sitter en vänlig flygvärdinna och ler mitt emot dig...