Erik Linge
Medlem
- Hur många flygningar har du gjort? : 47
- Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året? : 34745
- Vilka flygbolag har du flugit? : SAS, Swiss, Aegean Airlines, United Airlines, BRA
- Nya flygplatser besökta under året? : VCE, HKG, MCO
- Nya flygbolag testade under året? : United Airlines
- Antal hotellnätter/övernattningar? : 33
- Bästa hotellvistelse? : Hotel on Rivington i New York (Bubblare PM & Vänner Växjö)
- Sämsta hotellvistelse? : I iskallt rum i annexet på Bergendal konferens i Sollentuna
- Bästa reseminnet? : Nöjesresa t/r Venedig med bl.a whiskyprovning med min far med fantastiska Ambrozia i Senator-loungen i Zurich.
- Sämsta reseminnet? : -
- Största överraskningen? : Fantastiska Hong Kong
- Annat "första gången" under året? : SAS Plus longhaul. Inte ens testat SAS Go på longhaul än i nya kabinen. Uppgraderat till Plus varje gång.
- Mål för 2017? : First first... (United first inrikes i USA räknas inte tycker jag)
- Detta hade inte hänt utan BC under 2016? : Gjort nöjesresor där enda syftet varit att besöka fina lounger runt om i världen.
- Bästa BusinessClass.se/dk/no-upplevelse: God stämning och mycket intressanta och användbara diskussioner.
- Bästa loungen: Swiss Senator Lounge i ZRH Terminal E
- Sämsta loungen: Marco Polo-loungen i Venedig. Riktigt sunkigt ställe.
Ett, för att vara mig, hektiskt reseår. Mycket tjänsteresor mellan Kalmar och Stockholm blandat med privata resor runtom i världen. Återkvalificerade mitt guldkort redan i februari. År 2017 blir mindre resor i tjänsten men hoppas öka det privata resandet. Första resan planerad till den 1/1. Målet för 2017 är en first bokad med mina A3-poäng. Vi får se hur det går...