Senaste nytt

Den stora tråden om Eggs Benedict på hotellfrukost

Kris

Medlem
Har många gånger förr rapporterat EggsB-status från Intercontinental Berlin. Dock en glad nyhet! Nyanställd kock i loungen (eller vikarie) som gjorde ett fantastiskt jobb (första bilden). Bästa EggsB på IC Berlin sen efter pandemin (den mexikanska kocken som jobbade där före Corona var superb).

20230829_074630.jpg

Som jämförelse (andra bilden), ordinarie kock en av de andra morgnarna. Ok utfall med en smula massiv i min mening. Dessutom dåligt rostad muffin.

20230830_075057.jpg

mha321

Medlem
Bryn Mawr Breakfast Club i Chicago levererade denna Lox Asparagus Benedict (även om det blev Loax på kvittot). Visserligen inte ett hotell men kan rekommenderas för frukost om man har ärenden där utåt. Men kanske lite långt bort om man bara hänger nere i the loop.
de30d430ab2074b8b23b4909bbed8b22.jpg

011430121

Medlem
Trots arr en BC medlem ringde mig igår och sa att jag skall tänka på salmonella risk när man äter Egg Benedick utomlands, jag hoppar över den tanken, beställde en i Cathay Premium Loungen på LHR T3 i väntan på AY1332 till HEL.
Gårdagens Benedick ger jag 5 dagens får 3 jag undrar om det var skinka från Pärsons tunna skivor.

IMG_1912.jpeg

Sir Lemon

Medlem
Dem
Bryn Mawr Breakfast Club i Chicago levererade denna Lox Asparagus Benedict (även om det blev Loax på kvittot). Visserligen inte ett hotell men kan rekommenderas för frukost om man har ärenden där utåt. Men kanske lite långt bort om man bara hänger nere i the loop.
de30d430ab2074b8b23b4909bbed8b22.jpg
Dem ska jag testa nästa gång jag är i mina trakter. :)

Toppen