Kris
Medlem
Som en varm förespråkare av rikliga hotellfrukostar slog det mig att vi inte (tror jag) har en samlingspunkt för att hjälpas åt att tipsa om bra Eggs Benedict. Denna frukostbordets konung är en personlig favorit. Konsistens, smak och presentation är IMO viktiga komponenter. Låt oss även varna varandra för oseriösa aktörer som är för generösa med hollandaisesåsen, använder gammalt knäckebröd som bas eller andra tjuvaktigheter.
Inte sällan tycker jag mig se ett samband mellan kvaliteten på Eggs B och den generella kvaliteten på frukosten. Så kanske vi empiriskt kan utveckla en hotellfrukostindikator... Well... låt oss börja i liten skala Låt äggen flöda!
Kan börja med min senaste upplevelse på InterContinental Nha Trang, Vietnam. Perfekt konsistens på ägget (sipprade fint ut efter angrepp). Bonus för flott presentation.
Inte sällan tycker jag mig se ett samband mellan kvaliteten på Eggs B och den generella kvaliteten på frukosten. Så kanske vi empiriskt kan utveckla en hotellfrukostindikator... Well... låt oss börja i liten skala Låt äggen flöda!
Kan börja med min senaste upplevelse på InterContinental Nha Trang, Vietnam. Perfekt konsistens på ägget (sipprade fint ut efter angrepp). Bonus för flott presentation.