Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Har en fundering, vill minnas att det diskuterades att diamant gav "soft landing" till guld. Kan dock inte hitta det någonstans. Vet ni om det är så? Och om så är fallet, räknas "soft landing"-året som guld till de tio år i rad man måste vara guld för att bli det för livet?

Har en fundering, vill minnas att det diskuterades att diamant gav "soft landing" till guld. Kan dock inte hitta det någonstans. Vet ni om det är så?
Det är en s.k. inofficiell förmån, dvs. den står inte uttryckligen på något papper.

Ytterligare EuroBonus Diamond-förmån: Soft landing till Guld | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Soft landing som EuroBonus Diamond | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Och om så är fallet, räknas "soft landing"-året som guld till de tio år i rad man måste vara guld för att bli det för livet?
Nej, det vet ingen. Detta är alltså inte infört än så helt omöjligt att veta.

Sorry om denna fråga besvarats redan, men hittade inte det iaf. Min kvalperiod slutar 28/2, med giltighetstid på mitt diamant till maj 2017. De tre extra gracemånaderna har jag alla diamantförmåner även då, fast jag inte hunnit tjäna in ett nytt? D.v.s cabin upgrade, fri dryck o.s.v?

Jaha
Då ramla man in över sträcket med nöd och näppe.
Gratis dryck i Go, ja jag åker ju mest plus på längre resor eller B om det finns saver biljetter.
Ska se om man kan få någon uppgradering nu då från Plus till B, det har aldrig hänt mig.
Däremot har jag blivit uppgraderad från Go till Plus både som silver och guldkille.

Attachments

• screenshot-www sas se 2016-08-17 17-46-50.png
    screenshot-www sas se 2016-08-17 17-46-50.png
    11,4 KB · Visningar: 318
Jaha
Gratis dryck i Go, ja jag åker ju mest plus på längre resor eller B om det finns saver biljetter.
Ska se om man kan få någon uppgradering nu då från Plus till B nu då, det har aldrig hänt mig.
Däremot har jag blivit uppgraderad från Go till Plus både som silver och guldkille.
Bra planerat ;)

Jaha
Ska se om man kan få någon uppgradering nu då från Plus till B, det har aldrig hänt mig.
Det blir lite förvirrat när du skriver B, antar att du menar Business? Eller är du en av mittsätesryttarna som gärna sitter på B? ;)

• Gilla
Reactions: olo
Jag menar Business.
Jag har inte lärt mig bokningsklassernas bokstäver än.
Jag flög ihop diamanten nu på en Hongkong, tre LAX och lite EU flygningar.

Toppen