011430121
Medlem
Regler är till att följas!Inga basuner eller röda mattor vid första diamantresan igår. Fri dricka i ekonomi fungerade bra men "du måste betala för nötterna" var lite ... beiget.
Regler är till att följas!Inga basuner eller röda mattor vid första diamantresan igår. Fri dricka i ekonomi fungerade bra men "du måste betala för nötterna" var lite ... beiget.
Ibaldn frågar de om de kan erbjuda något att tugga på också, andra gånger så bjuder de på det även fast man tänkt betala och ibland får man betala helt enligt alla regler.Inga basuner eller röda mattor vid första diamantresan igår. Fri dricka i ekonomi fungerade bra men "du måste betala för nötterna" var lite ... beiget.
Jag har en SAS award till Hong Kong i Plus på utvägen och i business på returen.
Kan jag som EBD på något sätt få en uppgradering innan avresa?
Boarding pass fungerade dvs det var uppgraderatHar som Diamond fått Courtesy Upgrade men de gånger jag flyger MMX-ARN-XXX så verkar systemet inte fungera, har fått mailet men min bokning ändras inte, förra gången så fick jag prata med sas länge och väl och fick till slut en OpUp men nu imorgon är det samma visa.
Jag får mail och blir glad och ser att bokningen inte ändras.... Så nu kan jag se fram emot en diskussion på Arlanda igen om jag ska få utlovad uppgradering fick senare även ett SMS om att jag kunde köpa upgrade ;(
Någon mer som haft problem?
Awards är undantagna från courtesy upgrade och plusgrade. Det går inte att göra bekräftad poänguppgradering eller poänguppgradering vid gate. Kanske cash upgrade fungerar, ingen har provat vad jag vet.
Bästa tipset är dock att hålla koll på awardplatser och boka om om det dyker upp någon i business.