Nej, supporten har rätt. Om du läser lite i den här tråden ser du att du får ge bort två silverkort ELLER ett guldkort. Har du redan gett bort ett silverkort så kan du sedan inte ge bort ett guldkort. Nu när du har en ny period bör du däremot kunna ge bort ett guldkort igen.
Jo, nu tycker jag du borde kunna ge bort ett guldkort, men änsålänge vet jag inte hur många som faktiskt fått en ny period som EBD, så det är inte helt solklart om man får ge bort det direkt eller först när man kvalat om.
Jag har pratat med EBG-supporten, då min period är 1/6-31/5 och jag har EBG. Jag gav i maj bort ett EBS men det kom inte upp någon ny kvot i juni, som det ska. Supporten sade att de har problem med SK-IT men att de kunde lösa kortgivandet manuellt, muntligt via supporten. För detta gick det att muntligt säga mottagarens namn, EBnr samt e-post.Någon här med kvalificeringsperiod 1/7-30/6 som inte har gett bort något kort än som kan ta en screen shot och posta? Tyckte det tydligt stod att man skulle få en ny kvot (att ge bort) efter sista dagen i denna kvalificeringsperiod (datumet var specat).
Skulle uppskattas!
Jag har pratat med EBG-supporten, då min period är 1/6-31/5 och jag har EBG. Jag gav i maj bort ett EBS men det kom inte upp någon ny kvot i juni, som det ska. Supporten sade att de har problem med SK-IT men att de kunde lösa kortgivandet manuellt, muntligt via supporten. För detta gick det att muntligt säga mottagarens namn, EBnr samt e-post.
Tack till er båda. Då ska jag prata med dem i juli.[Bild]