Jag har 1:a Juni till 30:e Maj och får välja en ny goodiebag nu, dock får jag inte ge bort ett till guldkort (eller för den delen två silverkort). Så antar att det är lika för andra...?
Jag har också uppfattat det så.
Jag har 1:a Juni till 30:e Maj och får välja en ny goodiebag nu, dock får jag inte ge bort ett till guldkort (eller för den delen två silverkort). Så antar att det är lika för andra...?
Skulle lägga in seating för mig och sambon inför helgens tripp till Östersund.
Körde parallellt i två olika webbläsare med varsin EB-profil för att få lite överblick.
Jag var redan bokad på 5D (KRN-ARN) och 18D (ARN-OSD) i SAS Go på utresan. När jag gick in på sambons konto för att välja, så visades en seatblock på 5E och 18E.
Började experimentera lite och då jag flyttade bort oss båda från rad 5 och 18 så var alla tre stolar lediga. Flyttade tillbaka = blockat mittensäte.
Borde vara Diamond som triggar detta, då samma sak inte triggades av sambons EBG när jag på en annan flygning valde säten åt henne och en väninna som är statuslös.
EDIT: Detta blir för övrigt första resan som Diamond!
Ska bli intressant att se om sambons guldkort kommer nu till veckan.
Råkade själv klicka på en länk som ska göra att jag får ett separat EB-kort + att jag beställt bagagetaggar till oss båda.
Visa bifogad bild 25592
Äntligen - Nådde D status den 5 Juni. Spännande o se hur länge det tar innan kortet o övriga grejor trillar. Flög tot till Birmingham förra veckan men ingen skillnad på service nivåer jämfört med tidigare. // Jonas