Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Jag kollade in manifestet i lördags, det står bara EBG och personalen sa också att dom inte kan se det ännu.....

Aha, jag hörde det jag hörde iallafall men det kan ju finna förklaringar som gör att de ändå visste. Märkligt att det inte slår igenom på manifestet ändå.

Det är möjligt att denna fråga har avhandlats tidigare i tråden, tycker mig ha läst igenom tråden hyfsat noggrant utan att finna följande;

Kvalade in till EBD i början av maj, och min period går ut sista juni. Får jag välja en "goddiebag" nu, och ytterligare en fr.o.m. första juli? Ser ju onekligen så ut, men blir lite osäker.

Det är möjligt att denna fråga har avhandlats tidigare i tråden, tycker mig ha läst igenom tråden hyfsat noggrant utan att finna följande;

Kvalade in till EBD i början av maj, och min period går ut sista juni. Får jag välja en "goddiebag" nu, och ytterligare en fr.o.m. första juli? Ser ju onekligen så ut, men blir lite osäker.

Ja "Kom ihåg att du endast kan välja en (1) fri gåva per kvalificeringsperiod" , och 2 silverkort/1 guldkort.

Nix bara 1 sak, däremot får du ge ut guld/silverkort igen.

Ok, anledningen till att jag blir fundersam är att det står att Quintessentially Lifestyle exempelvis skulle gälla från 1 juli 2013 tills 30:e juni 2014.

Då är det meningslöst att välja Quintessentially Lifestyle om det är så kort medlemstid, eftersom jag är i slutet av intjäningsåret.

Ok, anledningen till att jag blir fundersam är att det står att Quintessentially Lifestyle exempelvis skulle gälla från 1 juli 2013 tills 30:e juni 2014.

Då är det meningslöst att välja Quintessentially Lifestyle om det är så kort medlemstid, eftersom jag är i slutet av intjäningsåret.

Bokade flygresor samtidigt och förstod inte vad jag skrev, uppdaterade svaret med ett citat från diamond portalen ;)

Ja "Kom ihåg att du endast kan välja en (1) fri gåva per kvalificeringsperiod" , och 2 silverkort/1 guldkort.

Jag har 1:a Juni till 30:e Maj och får välja en ny goodiebag nu, dock får jag inte ge bort ett till guldkort (eller för den delen två silverkort). Så antar att det är lika för andra...?

Hej,
lite sen uppdatering. I "ge bort kort" kan jag inte ge bort fler kort förrän i September... Får väl pröva att maila SAS o se vad de kan göra.
//Malla

Jag har 1:a Juni till 30:e Maj och får välja en ny goodiebag nu, dock får jag inte ge bort ett till guldkort (eller för den delen två silverkort). Så antar att det är lika för andra...?

"Citera tomle skrev:
Samma här, kvalificeringsår från 1 juni men inget nytt kort att ge bort än så länge..."

"Jag har också kvalificeringsperiod från 1 juni och har just givit bort mitt andra guldkort. Skumt.."

Jag tror att vi kom fram till att vi skulle maila till SAS. Har dock inte tagit tag i det ännu och har inte heller deras Diamond support-adress. Verkar som om det inte händer automatiskt eller att någon körning inte gått som den skulle.

Toppen