Idag så kom mitt EBD Mastercard och EBD bagagetaggar, bara drygt en och en halv månad efter jag blev uppknuffad till EBD, som jag i sin tur skulle varit från 1 april.
Men inget EBD smartpass eller välkomstpaket ännu..
Mvh
/NotRyan
Apropå att ge bort kort, så gav jag bort ett silver som EBG då de nya reglerna började gälla. Före min kvalificeringsperiods utgång blev jag Diamond och kunde fr o m 1/6 ge bort ett guldkort utan problem.
Däremot borde jag ju ha kunnat vänta med att ge silver tills jag blev Diamond och då kanske kunnat ge två guldkort, ett på ömse sidor om kvalficeringsperioden...
Hahahaha det hände igen...på kärran tillbaka från osl i veckan som var något överbokad så kom i detta fallet en minst stressad dam fram och i samma veva som hon puttade undan allt folk så skrek hon " jag ska med jag har högsta svarta kortet " och Diamond är ju svart..till viss del ! " men hon fick gå tobbes snabbkurs i Pandion![]()
Undrar om någon *någonsin* lyckats tex komma med det tidigare flyget med en sådan attityd. I och med att det inte är en officiell förmån för varlen gold eller diamond så är det väl upp till gate personalen, och man kan ju inte direkt klandra dem för att de inte svarar positivt på sådant...Hahahaha det hände igen...på kärran tillbaka från osl i veckan som var något överbokad så kom i detta fallet en minst stressad dam fram och i samma veva som hon puttade undan allt folk så skrek hon " jag ska med jag har högsta svarta kortet " och Diamond är ju svart..till viss del ! " men hon fick gå tobbes snabbkurs i Pandion![]()