Jönsson
Medlem
Det är jag medveten om. Tänkte närmast på de poster som kopplar samman den lampan och USB-laddaren.Ja, men om du tittar på bilden 5 poster upp så är det dioden i stolssitsen mot gången det diskuteras
Det är jag medveten om. Tänkte närmast på de poster som kopplar samman den lampan och USB-laddaren.Ja, men om du tittar på bilden 5 poster upp så är det dioden i stolssitsen mot gången det diskuteras
Alla som har varit ombord på de nya A320 planen har sett dioden.Det är såna här diskussioner som gör att jag älskar denna sajt. På ytan fullt normalt fungerande människor som snöar in sig på en lysande diods funktion på en flygstol. Jag ska definitivt kolla nästa gånger jag reser om den lyser för mig.
Jag flög med en av de som varit Pandion längst. Behövdes inga listor, personalen ombord kände igen honom direkt, han kunde själv namn på dem allihopa, frågade om purserns lantställe och en av de andras löjromsfiske. Personalen frågade om hans fru och alla var synnerligen väl förtrogna med varandra. För honom behövs det inga ljus, inga listor, ingenting. Det framstår rätt klart ändå!Det hade dock varit lite mer spännande om det varit ett system för att hålla koll på status i kabinen. Grön för Diamond, gul för Guld, röd för resten. Just det, disco lights för Pandion.![]()
Vilken diod? Jag sitter "alltid" vid fönstret och tittar ut, aldrig sett någon diod, bara lampa som lyser/blinkar ute vid vingenAlla som har varit ombord på de nya A320 planen har sett dioden.![]()
Började hans förnamn på L? Har hört från crew som berättat om en person som "alla" på SAS vet vem det ärJag flög med en av de som varit Pandion längst. Behövdes inga listor, personalen ombord kände igen honom direkt, han kunde själv namn på dem allihopa, frågade om purserns lantställe och en av de andras löjromsfiske. Personalen frågade om hans fru och alla var synnerligen väl förtrogna med varandra. För honom behövs det inga ljus, inga listor, ingenting. Det framstår rätt klart ändå!
Svaret är ja, det är exakt denna Pandion jag var ute och flög med.Började hans förnamn på L? Har hört från crew som berättat om en person som "alla" på SAS vet vem det är