Kris
Medlem
Det var väl iofs ett tag sedan de slutade med Tuborg Sort Guld i loungen?Jag tar dig på ditt ord. Kanske det även finns något extra gott undanstoppat till varmkorven på T4. Hoppas, hoppas.
Det var väl iofs ett tag sedan de slutade med Tuborg Sort Guld i loungen?Jag tar dig på ditt ord. Kanske det även finns något extra gott undanstoppat till varmkorven på T4. Hoppas, hoppas.
Fick oväntad Diamond recognition när jag flög hem från Kina i fredags (SK996 PEK-CPH i Go). Crew kom fram innan start och dubbelkollade mitt namn och hälsade välkommen (jag hade redan börjat sjunka in i min egen lilla värld, så blev för förvirrad och började undra om det var något problem med seating innan jag förstod att det var pga Diamond. Resten av flighten tilltalades jag med namn vid varje servering och han som hade pratat med mig innan start var noga med att poängtera till den andra personen som serverade från samma vagn att jag skulle ha gratis dryck.
Är det inte så att det lyser när USB-kontakten används?Flög från AMS till GOT för några veckor sedan reagerade på att det fanns små lampor/lysdioder på vissa stolar (se bifogad bil och röda pilen). Det visade sig att personen som satt framför mig vid dioden, som lös, var diamond och även på mitt säte (jag är diamond) lös dioden. Detta kanske har diskuterats tidigare, men oavsett, kan detta varit indikationer för personalen att det satt personer som skulle ha någon form av recognition?
Jag använde inte USB-porten, men min diod kan å andra sidan varit något fel på. Om mannen framför använde USB'n vet jag dessvärre inte.Är det inte så att det lyser när USB-kontakten används?
Annars hade det varit en schysst deal: Ladda paddan på flyget och få en gratis smoothie på köpet.Jag har observerat detsamma, dioden lyser om någon på den raden (3-säten) använder USB-porten.
Ja, men om du tittar på bilden 5 poster upp så är det dioden i stolssitsen mot gången det diskuterasDioden på USB-uttaget tänds ju när strömmen till stolen sätts på. Dvs inte när bara APUn är igång.