Jönsson
Medlem
Lampan på vingen är tänd när det sitter en Diamond på exit row?Vilken diod? Jag sitter "alltid" vid fönstret och tittar ut, aldrig sett någon diod, bara lampa som lyser/blinkar ute vid vingen![]()
Lampan på vingen är tänd när det sitter en Diamond på exit row?Vilken diod? Jag sitter "alltid" vid fönstret och tittar ut, aldrig sett någon diod, bara lampa som lyser/blinkar ute vid vingen![]()
Jag flög med en av de som varit Pandion längst. Behövdes inga listor, personalen ombord kände igen honom direkt, han kunde själv namn på dem allihopa, frågade om purserns lantställe och en av de andras löjromsfiske. Personalen frågade om hans fru och alla var synnerligen väl förtrogna med varandra. För honom behövs det inga ljus, inga listor, ingenting. Det framstår rätt klart ändå!
Några pandions i sikte?Sitter just nu i en A319 med nya stolarna i Plus, ensam på min rad. Dioden lyser både när jag laddar via USB eller inte. Både raderna framför lyser dioden, men ingen laddar. Raden snett framför laddar via USB, men dioden är släckt.
Mysteriet tätnar?
Det kan vara någon form av flygplansbingo. Skissa upp en bingoplatta och kryssa i vart efter du ser nya lampor tändas.Sitter just nu i en A319 med nya stolarna i Plus, ensam på min rad. Dioden lyser både när jag laddar via USB eller inte. Både raderna framför lyser dioden, men ingen laddar. Raden snett framför laddar via USB, men dioden är släckt.
Mysteriet tätnar?
Ingen jag såg. De brukar väl få mat först?Några pandions i sikte?
Sitter redan på nästa flyg. Större kärra.Det kan vara någon form av flygplansbingo. Skissa upp en bingoplatta och kryssa i vart efter du ser nya lampor tändas.
>1C (Etta Caesar)
>23D (Tjugotre David)
Etc...
Vågar du ropa BINGO när du har full rad så bjuder jag på skumpa. (Vill ha videobevis)
En mindre spelplan kanske. Lika många rader som stolar på rad så blir det lättare att överblicka.Sitter redan på nästa flyg. Större kärra.