Brandforce
Medlem
@Håkan Ö - BC's egna Deep Throat #diodgateA320. Truppförsök. Helt klart ansluten brukare till USB uttaget. Räcker inte bara med sladd i uttaget. Tänds först vid aktiv laddning![]()
![]()
@Håkan Ö - BC's egna Deep Throat #diodgateA320. Truppförsök. Helt klart ansluten brukare till USB uttaget. Räcker inte bara med sladd i uttaget. Tänds först vid aktiv laddning![]()
![]()
Ingen jag såg. De brukar väl få mat först?
Med ytterligare en iteration av motsvarande försök kan jag bekräfta @Håkan Ö slutsats i Diodgate. Bilder från andra sidan gången... Men försöket bekräftades även på min sida. För den som vill återskapa försöket är det dioden på raden framför som tänds när laddning påbörjas. Dioden ändrar tyvärr inte färg med status.A320. Truppförsök. Helt klart ansluten brukare till USB uttaget. Räcker inte bara med sladd i uttaget. Tänds först vid aktiv laddning
I fredags på ARN-TLL på en CRJ900 operated by Regional. 5 rader plus. Så fort det var klart kom ena flygvärdinnan fram till mig och frågade om jag önskade något, och gick direkt till galley och hämtade min Ringi. Resten av go-kabinen hanns det inte med mer än kaffe till, innan det var dags för landning, och de drog överhuvudtaget inte ut vagnen. Vet inte om det fanns fler EBD längre bak i kabinen, men det kan inte varit många.
Det ska helt enkelt till underleverantörer för att leverera?
Fick du smörgåsen direkt eller fick du vänta på att de kollade om någon i go ville köpa den först?Jag tog 11.00 flyget från Geneve - Köpenhamn igår. Vi var fem stycken i plus och de hade bara med fyra stycken kuber med mat. Min kompis (utan status) fick en kub men jag (diamond) blev utan. Jag fick en smörgås istället. Ingen Diamond recognition på den flygningen.
Jag tog 11.00 flyget från Geneve - Köpenhamn igår. Vi var fem stycken i plus och de hade bara med fyra stycken kuber med mat. Min kompis (utan status) fick en kub men jag (diamond) blev utan. Jag fick en smörgås istället. Ingen Diamond recognition på den flygningen.
Fick du smörgåsen direkt eller fick du vänta på att de kollade om någon i go ville köpa den först?
Själv har jag bara fått Diamond recognition en gång i Plus. En äldre Purser kom fram och snackade med mig och min son på väg mot London. Trevligt!Ingen Diamond recognition på den flygningen.