Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Ok...man kan visst göra sitt egna Facebook eller LinkedIn foto med sin status längst ned på bilden...har det funnits tidigare eller är det nytt?

Last edited:
Några gissningar på vad "My Personal Diamond Benefit" kommer innebära?

Några tankar:
Uppgraderingsvoucher ex en på longhaul eller två inom Europa
Rabattkupong för bonusresa
Loungepass, exempelvis tre fria loungeentréer om man händelsevis reser med annan allians
Vouchers för inflight-mat (papperskupong, blir nog svårt att koppla det elektroniskt till kortet)
Garanterad seatblock på x antal flygningar
En timme gratis samtal till fasta nätet via Eurobonus connect (just detta förslag är ironi)

Några gissningar på vad "My Personal Diamond Benefit" kommer innebära?

En fågel har viskat i mitt öra att det rör sig om en present/"gift" per år som man får välja. Det kan t ex vara biobiljetter, årskort till nöjespark eller ljudböcker... Inte särskilt upphetsande om det stämmer.

Rullas ut 1 maj om planen håller.

Har precis mottagit mitt välkomst paket. Trevligt! Känns som Pandion light typ.. haha... Däremot är ju det nya kortet jätte plastigt och tunt, känns rätt billigt och ser inte speciellt exklusivt ut, tråkigt.

Först flygningen med fysiskt EBD kort i morgon, för se hur det blir :)

En fågel har viskat i mitt öra att det rör sig om en present/"gift" per år som man får välja. Det kan t ex vara biobiljetter, årskort till nöjespark eller ljudböcker... Inte särskilt upphetsande om det stämmer.

Rullas ut 1 maj om planen håller.

Ja om ens diamond benefit är ett årskort på liseberg så vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Ej heller om det är biobiljetter, hade föredragit att de fixat iFEn som hade totalhavererat senaste flygningen till pvg

Toppen