Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Det som jag blev positivt överraskad på mina EB sidor var att jag kan välja om jag vill ge bort ett EBG alt två EBS. Kul med möjligheter att välja hur vill jag göra.

Är guld och får ge bort EBS. Hur blir det när jag blir EBD i samma period, får jag då ge bort ett EBG också? VIll ju inte ge bort ett EBS och sen inte kunna ge bort ett EBG.

Är guld och får ge bort EBS. Hur blir det när jag blir EBD i samma period, får jag då ge bort ett EBG också? VIll ju inte ge bort ett EBS och sen inte kunna ge bort ett EBG.

Det är nog antagligen därför dom ger möjligheten att ge bort ett guldkort ELLER två silverkort, ifall man varit Guld och blir Diamond så kan man ge bort ett silverkort till...

Mvh
/NotRyan

Har inte detta varit uppe redan? Vill minnas SAS svarade på detta från någon. Man får ge bort en gång per period. Så om du går upp och redan gett bort ett silver får du vänta tills nästa period infaller. Perioden står på sidan där du kan ge bort kort.

Har inte detta varit uppe redan? Vill minnas SAS svarade på detta från någon. Man får ge bort en gång per period. Så om du går upp och redan gett bort ett silver får du vänta tills nästa period infaller. Perioden står på sidan där du kan ge bort kort.

Eftersom du får välja mellan att ge bort ett EBG eller två EBS om man är EBD, så torde man ha ett extra EBS att ge bort...

Mvh
/NotRyan

Jag passerade EBD gränsen i mitten av mars och mitt kvalificeringsår slutar i juli. Har inte blivit uppgraderad till EBD ännu. Är det några andra här som fortfarande väntar på sin uppgradering? Kanske det är dags att ringa SAS?

Jag passerade EBD gränsen i mitten av mars och mitt kvalificeringsår slutar i juli. Har inte blivit uppgraderad till EBD ännu. Är det några andra här som fortfarande väntar på sin uppgradering? Kanske det är dags att ringa SAS?

Sitter med samma fundering :confused: Mitt år slutade 28/2 , kom över 100K med "fast track to gold".
Vem ska man ringa? Skulle helst vilja maila men vart?

Last edited:

Jag har inte heller fått EBD ännu, avslutade mitt år 31/3 på 127K. Vi kanske skall vänta några dagar på att SKIT skall göra sitt...

Mvh
/NotRyan

Sitter med samma fundering :confused: Mitt år slutade 28/2 , kom över 100K med "fast track to gold".
Vem ska man ringa? Skulle helst vilja maila men vart?

Verkar vara rätt många som fortfarande väntar på EBD-status. Ligg lågt istället för att skapa mer tryck på en redan överarbetad kundtjänst som ändå inte kan göra något åt detta. Det lär komma förr eller senare.

Toppen