Senaste nytt

Dagbok: The things we do for love

Last edited:
Fick idag in 18 * 150 nya poäng på Air Berlinkontot från Hollidaycheck. Varför jag bara fick för 9 av 10 hotell vet jag inte, men inget jag tänker klaga på eller ifrågasätta...

Det finns potential till en liten soff-run på SJ.

Vinterns vackraste resor är här
Låt tåget vagga dig till sömns och vakna utvilad till en gnistrande vit fjällvärld.

Från och med den 6 september* kan du boka vinterresorna med SJ Nattåg. Du tjänar på att vara ute i god tid, då hittar du de mest attraktiva resorna. Dessutom får du upp till 1 000 extra poäng**, 500 i vardera riktningen, för din resa med SJ Nattåg.

Köp mellan den 6 september och 30 september. Res mellan den 15 december 2013 och den 30 april 2014.

* Säljstart för Stockholm-Åre/Duved är framflyttad till den 6 september.
** De extra poängen sätts in på ditt poängkonto efter genomförd resa.
Bara 1000 poäng denna gång, de har väl lärt sig av Säter-Borlängerunnen... Någon som ligger på gränsen till att nå grå eller svart nivå kan kanske vara intresserad?

Spanade lite på den, men hittade inga sträckor för mindre än 400 SEK. Jag hoppades hitta något nattåg mellan Malmö och Lund, men där fick man inte kliva på. :)

Spanade lite på den, men hittade inga sträckor för mindre än 400 SEK. Jag hoppades hitta något nattåg mellan Malmö och Lund, men där fick man inte kliva på. :)

Man kan åka med nattåget mellan Luleå och Boden för 49 kronor, men det heter då inte nattåg utan övriga tåg så antar att man måste boka en så lång sträcka att det blir nattåg för att det ska fungera.

Toppen