mha321
Medlem
Du får välja var? Skillnad på att vara hemma och inte tex. Och större mått av självkontroll.Vad blir skillnaden? Är väl samma sak?
inte speciellt självvalt med tvingad självisolering?
Du får välja var? Skillnad på att vara hemma och inte tex. Och större mått av självkontroll.Vad blir skillnaden? Är väl samma sak?
inte speciellt självvalt med tvingad självisolering?
Du är ju fortfarande i karantän. Det var mer det jag undrade över vad skillnaden var mellan begreppen, om isolering var bättre än karantän.Du får välja var? Skillnad på att vara hemma och inte tex. Och större mått av självkontroll.
Förlänger Amex voucherna också?Med SAS förlängning av statusen 1år så ökar möjligheten att jag hinner använda alla 2-4-1 vouchers.![]()
Med SAS förlängning av statusen 1år så ökar möjligheten att jag hinner använda alla 2-4-1 vouchers.![]()
Du är ju fortfarande i karantän. Det var mer det jag undrade över vad skillnaden var mellan begreppen, om isolering var bättre än karantän.
Inte vad jag vet, men det ger mig mer tid att kunna utnyttja dem istället för att flyga in baspoäng.Förlänger Amex voucherna också?
Du är ju fortfarande i karantän. Det var mer det jag undrade över vad skillnaden var mellan begreppen, om isolering var bättre än karantän.
Thank you for your email regarding your refund request.
Your refund request had been forwarded to our ticketing department on the day when it was cancelled on our website.
The full amount of the purchased ticket will be refunded to the original form of payment.
Refunds continue to remain possible. Our service centers, however, are at present giving priority to necessary rebookings and the coordination of repatriation flights.
We kindly ask for your understanding that due to the current situation it is not possible to uphold the usual deadlines.
Thank you for your understanding.