Jag håller helt med men det var tyvärr inte det svar vi fick. Hon frågade även sin supervisor men fick nekande svar därifrån.
Jag sitter just nu i kö till vanliga kundtjänst, man ändrade nämligen anslutningen från Frankfurt till Sverige. Delvis vill jag se om den går att få lite bättre men framförallt undrar jag om det går att komma runt reglerna bakvägen, eftersom en del av resan är ändrad kanske man kan argumentera för att ändra hela resan tänker jag. Det skadar ju inte att fråga åtminstone.
Tyvärr kom jag på detta först efter jag pratat med Tallinn. Men om jag hinner innan det stänger så tänker jag göra ett försök till med Tallinn om jag får nej från vanliga kundtjänst.
Vi har möjlighet att klara oss med de biljett vi har, vi kan vara kvar i Thailand några dagar till, så har det gått 14 dagar sen vi var i Tyskland. Vi kan också ändra så vi åker till Singapore innan nya restriktionerna införs. Så vi kan ta oss runt detta med meckande, men jag tycker det är lite dåligt att inte hjälpa till mer när situationen är som den är. Jag tycker inte det vi försökte göra var orimligt, men när man helt vägrar röra bokningen blir det svårt att få något gjort...