Intressant, står att de screenar alla. Hursom, vill göra min riskanalys, lugnast såJag passerade Doha vid midnatt den 17/18 december. Ingen tog temp eller kollade några papper, bara att knalla till sin gate.
Intressant, står att de screenar alla. Hursom, vill göra min riskanalys, lugnast såJag passerade Doha vid midnatt den 17/18 december. Ingen tog temp eller kollade några papper, bara att knalla till sin gate.
Intressant, står att de screenar alla. Hursom, vill göra min riskanalys, lugnast så![]()
Är nog säkrast att räkna med att de screenar, kanske screenar de med kameror som jag missade, var så glad över att få kliva av. Ingen satte alla fall en tempmätare i pannan på mig.
Ajaj, där föll min resa. Ingen fara för mig, men detta kan tyvärr vara dödsstöten för KLMFrån och med 29/12-2020 krävs negativt PCR-test för Covid-19 för att få komma in i Holland samt även för att göra transfer på AMS.
KLM & Netherlands Negative Covid-19 PCR-RT - LoyaltyLobby
Ajaj, där föll min resa. Ingen fara för mig, men detta kan tyvärr vara dödsstöten för KLM![]()
Är det så illa för KLM? Inte alls insatt i deras bolag.
Det man undrar är ju om denna typ av krav kommer börja ställas även i flera länder i Europa, det kan börja bli väldigt dyrt att resa om man måste ta PCR-test á 1000-2000kr.
Eller x4 eller x5 och på det x2 om länderna på båda sidor av resan skulle kräva PCR-prov...Framför allt när det blir x4 eller x5 för hela familjen.