Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

Har en fråga som det säkert finns svar på tidigare i tråden, men jag ställer den ändå.

Har förstått att det räcker att köpa 1 aktie för att bli CC Elite, eller? Detta med aktier är inte riktigt min starka sida, så var/hur köper jag denna aktie?
Dessutom, sker uppgraderingen automatiskt eller måste jag kontakta någon?

Maila en kopia på köpet av aktierna till Club Carlson så lägger de in ditt guldmedlemskap direkt(om du har brådis). Annars matchar de väl sina medlemmar mot aktieboken med jämna mellanrum och uppgraderar eventuella icke-guld.

PS. Nu kör CC en massa kampanjer igen, bl a dubbla poäng...

"We can match top level to Gold Elite and second level to Silver Elite."

Detta är mitt svar när jag frågade Carlsson om dom kunde matcha Hilton Gold.
Har jag förstått det rätt så matchar dom Hilton Gold mot deras Silver Elite? Och Hilton Diamond mot Gold Elite?

Finns det något sätt man kan övertala dom att matcha Gold mot Gold? :)

Eller så köper du 200 aktier och ber om ett guldkort, när du har fått det kan du sälja aktierna igen. Kostar i dagsläget ca 4500 att köpa 200 aktier.

Har ångest över kommande bokningar nästa år när jag blivit av med min status. Kan jag lägga in sambons kort i bokningarna för att utnyttja hennes (silver)status och hoppas på uppgraderingar?

Tack!

Köp 200 aktier eller var statuslös. Om du börjar stoppa in andra personers CC nr i din bokning och personen inte är med, så lär de bli sura när de upptäcker det.

Å andra sidan skulle jag tro att silver inte ger ett dugg i form av uppgraderingar. Det är ju knappt att man får uppgraderingar som guld...

Köp 200 aktier eller var statuslös. Om du börjar stoppa in andra personers CC nr i din bokning och personen inte är med, så lär de bli sura när de upptäcker det.

Å andra sidan skulle jag tro att silver inte ger ett dugg i form av uppgraderingar. Det är ju knappt att man får uppgraderingar som guld...

Tack. Fast hon är ju iofs med. Jag undrade mest om det finns ett sätt att komplettera bokningen så att hennes status syns. Om inte annat så kan man väl alltid meddela hotellen manuellt om hennes ClubCarlson nr.
Sen tycker jag nog att man oftast får uppgradering som Gold och det skall vara samma förmån som Silver. Men, men...det märker vi! :)

Nu har jag också köpt 200 Rezidor aktier för att få Gold elite. Jag var tidigare silver elite som går ut 02-2013, får jag gold elite i ett år eller endast till februari 2013?

Nu har jag också köpt 200 Rezidor aktier för att få Gold elite. Jag var tidigare silver elite som går ut 02-2013, får jag gold elite i ett år eller endast till februari 2013?

Mig veterligen kommer du att vara Gold tills du säljer aktierna. Hoppas jag, ska tilläggas, eftersom jag själv är guld på det sättet. :)

Toppen