Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

Du kan också ta en printscreen eller kopia på köpnotan och maila Carlson så får du din status tämligen omedelbart. Jag gjorde så. Det som har ändrats sedan tråden startade är man numer verkar behöva 200st aktier för guldförmånen.

Du kan också ta en printscreen eller kopia på köpnotan och maila Carlson så får du din status tämligen omedelbart. Jag gjorde så. Det som har ändrats sedan tråden startade är man numer verkar behöva 200st aktier för guldförmånen.
Upptäckte det häromdagen också att det behövs numera 200 aktier. Så man behöver investera i runda slängar 5000:-
Är det permanent guld då eller gäller status för ett år? Kanske nämnts tidigare i tråden men kunde inte hitta det.

Upptäckte det häromdagen också att det behövs numera 200 aktier. Så man behöver investera i runda slängar 5000:-
Är det permanent guld då eller gäller status för ett år? Kanske nämnts tidigare i tråden men kunde inte hitta det.
Gäller så länge du uppfyller kraven dvs du måste redovisa innehav av aktier ca 6-8 veckor innan kortet löper ut.

Har en fråga som det säkert finns svar på tidigare i tråden, men jag ställer den ändå.

Har förstått att det räcker att köpa 1 aktie för att bli CC Elite, eller? Detta med aktier är inte riktigt min starka sida, så var/hur köper jag denna aktie?
Dessutom, sker uppgraderingen automatiskt eller måste jag kontakta någon?

Själva aktieköpet går väl till som brukligt, vilket det finns andra här som kan förklara bättre än jag... ;)

Jag köpte aktier trots att jag har CCG ändå - det är ju bra att ha något att falla tillbaka på när så behövs.

Visst får min in rätt mycket poäng som CCG, så det är säkert värt det. Och oavsett, 4500 för ett guldkort som man verkar kunna få behålla en längre tid är ju billigt, så aktiekursen spelar ingen större roll.

Det hela var mest en reflektion över vad som brukar hända när jag köper aktier... ;)

Toppen