Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

Japp. De har ändrat reglerna nyligen. Tror det skedde i förra veckan eller så. Det är bara att köpa 199st till så är ju saken biff.

Btw, vet ni om dom kör kalenderår när man statusmatchar eller köper aktier, eller är det ett år + ett par månader från det man får statusen som gäller? Tror jag statusmatchade mitt Accor i november/december -11 och mitt guld gäller till 02/13.

Testade matcha min HH gold mot CC, fick bara silver. Nåja, bättre än inget och hur som helst så får man väl guld om man orkar skicka in att man har 200 aktier?

Har en liten fundering på hur de räknar poängen man får. Det står ju att man får 20 poäng per dollar, men räknar jag rätt har de en växelkurs som säger att en dollar motsvarar ca 8.35 svenska kronor, alltså en mycket dålig växelkurs för oss. Någon mer än jag som har tänkt på detta?

Ja! Jag har också reagerat på detta, och funderat på om det är en löjligt felaktig växelkurs eller om de räknar på en summa utan moms.

Undrar hur lång tid kan det ta att få en status som aktieägare? Har bokat ett par vistelsen med ett sjyst pris som knappt går att slå. Tackade nej till upgrade till King Suite för $11 då jag tyckte att det var helt overkill för en roadtrip när man checkar in kl 22 och åker vidare tidigt.

Min status kom inom 1 vecka. Tog lång tid för kortet att komma hem i brevlådan, men loggade man in på clubcarlson sidan så stod det gold elite där.

Toppen